- lör apr 10, 2010 22:43
Storråttan, Mellanråttan, Lillråttan & Miniråttan
Vilka fina Jennelii, och vilken modell du har 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zandrama skrev:Hur har ni löst pösigheten fram? Jag gillar verkligen det här mönstret till blöjbarn, men på större barn blir de lätt så pösiga, även när de sitter bra i bak.Jag har valt smala byxor som mönster, och inte gjort nåt pös öht. Jag kan inte förklara, men jag har klippt bara en gren och så rakt upp. Tildas byxor är som tights både fram och bak.
Katja77 skrev:Jag menade pös vid magen. Pös i benen får det gärna vara.zandrama skrev:Hur har ni löst pösigheten fram? Jag gillar verkligen det här mönstret till blöjbarn, men på större barn blir de lätt så pösiga, även när de sitter bra i bak.Jag har valt smala byxor som mönster, och inte gjort nåt pös öht. Jag kan inte förklara, men jag har klippt bara en gren och så rakt upp. Tildas byxor är som tights både fram och bak.
zandrama skrev:Det menade jag oxå! I benen är de pösiga! Men sitter tight på rumpa och fram på magen.Katja77 skrev:Jag menade pös vid magen. Pös i benen får det gärna vara.zandrama skrev:Hur har ni löst pösigheten fram? Jag gillar verkligen det här mönstret till blöjbarn, men på större barn blir de lätt så pösiga, även när de sitter bra i bak.Jag har valt smala byxor som mönster, och inte gjort nåt pös öht. Jag kan inte förklara, men jag har klippt bara en gren och så rakt upp. Tildas byxor är som tights både fram och bak.
Nu har jag iaf testat att lägga delarna räta mot räta och klippa ner lite i fram och klippa bort lite av grenspetsen i fram. Det ser bra ut, imorgon får jag kanske veta hur det blev.
MittNyaJag skrev:Tass!Helt OT men gud vilket bra alias!
Upptäckte plötsligt, efter en vinter med strumbyxor, att alla sonens byxor är för korta... Måste ut och rota igenom tygskåpet och se vad jag kan uppbringa...
lisahector skrev:Haha, tack! Det har hängt med sen gymnasiet, men det ät gångbart än.MittNyaJag skrev:Tass!Helt OT men gud vilket bra alias!
Upptäckte plötsligt, efter en vinter med strumbyxor, att alla sonens byxor är för korta... Måste ut och rota igenom tygskåpet och se vad jag kan uppbringa...
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?