Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
melon skrev:Nu har jag beställt och betalat min press :vågen: I databasen finns det ett nummer vid min beställning, kan man spåra paketet?
Jag lyckades inte spåra men det tog bara 8 dagar...eller 7 typ så jag hann aldrig bli irriterad över att det inte gick :)
Användarens profilbild
Av melon
7-8 dagar vore ju inte fel :tumup:
ellla skrev:behöver man ha paypal?
Yes. Om du tycker det är lika krångligt som jag 8) så kan jag hjälpa dig att betala från mitt konto om du vill. Det är bara att skriva i beställningen att man betalar i någon annans namn.
Användarens profilbild
Av ellla
melon skrev:7-8 dagar vore ju inte fel :tumup:
Yes. Om du tycker det är lika krångligt som jag 8) så kan jag hjälpa dig att betala från mitt konto om du vill. Det är bara att skriva i beställningen att man betalar i någon annans namn.
Jag har ett konto, men tycker att det är liite krångligt, men jag ska nog få det att fungera hoppas jag!

Tack för omtanken!
Användarens profilbild
Av melon
ellla skrev:
melon skrev:7-8 dagar vore ju inte fel :tumup:
Jag har ett konto, men tycker att det är liite krångligt, men jag ska nog få det att fungera hoppas jag!

Tack för omtanken!
Själva betalningen var det lättaste av hela biten. Bara att överföra till ett konto i Paypal och sen skicka till en mailadress från Paypal. Att de sen ringde från Paypal för att försäkra sig om att jag verkligen gjort en överföring till USA och jag helt oförberedd skulle prata knackig engelska om valuta och överföringar var ganska kul. :oops: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Alto
Har nu läst tråden och med hjälp av alla frågor och svar lyckats lista ut hur man skulle göra för att beställa från Serena. Bestämde mig för en tång - har betalat den idag och fått svar att hon har den klar att skicka. Väntar nu med spänning på hur lång tid frakten kommer att ta!

Är bara lite glad för detta och var tvungen att berätta det :D
Användarens profilbild
Av noranora
Alto skrev:Har nu läst tråden och med hjälp av alla frågor och svar lyckats lista ut hur man skulle göra för att beställa från Serena. Bestämde mig för en tång - har betalat den idag och fått svar att hon har den klar att skicka. Väntar nu med spänning på hur lång tid frakten kommer att ta!

Är bara lite glad för detta och var tvungen att berätta det :D
Hon skickade en måndag och jag fick den måndagen därpå, så det gick rätt snabbt :)
Av lilla trasdockan
Är det nån av er som beställt denna och åkt på tull? Är väldigt sugen på att beställa en. Blir nog billigare än att skicka t/r inom sverige för å få saker knappade
Användarens profilbild
Av melon
Alecsandra skrev:Är det nån av er som beställt denna och åkt på tull? Är väldigt sugen på att beställa en. Blir nog billigare än att skicka t/r inom sverige för å få saker knappade
Nej, jag slapp tull. Jag sparade många kronor jämfört med att köpa allt i Sverige.
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:
Alecsandra skrev:Är det nån av er som beställt denna och åkt på tull? Är väldigt sugen på att beställa en. Blir nog billigare än att skicka t/r inom sverige för å få saker knappade
Nej, jag slapp tull. Jag sparade många kronor jämfört med att köpa allt i Sverige.
Vad gick kalaset på? Kan man använda den till metallknappar också eller hur funkar det?
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:
melon skrev:
Vad gick kalaset på? Kan man använda den till metallknappar också eller hur funkar det?
1070:- inkl press, verktyg till 16 och 20, 1000 st knappar och en stor påse med freebees. :vågen: Vad jag vet så fungerar det bara på plastknapparna.

Om du vill prova är du välkommen hit :heart: Man hittar alltid något man kan sätta knappar på :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Serena brukar skriva ner värdet & skicka paketet som gåva. Jag & alla jag vet som beställt har sluppit tull :)
Användarens profilbild
Av teres
De verktyg som kommer till funkar bara på plastknappar, men man kan köpa till verktyg som klarar metalltryckknappar, både vanlig och med ring. Har även hört om cooper där man ex kan köpa till verktyg för att sätta i jeansknappar, öljetter etc, men vet inte mer om det.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?