Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
Har virkat skålar och som jag sedan tvättat VARMT för en tovad känsla. En med låga kanter och en med höga (ej bild). Snabbt, roligt och snyggt.

Bild
Användarens profilbild
Av jag71
Så läckert!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Å vilken fin! :love: Har du tvättat i maskin? Vad har du använt för garn?
Jag var på gång att sy en liknande av en ullfilt jag tovade i maskin, men den blev för mjuk för att det skulle bli bra. Virka verkar bättre :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Knyttet & K skrev:Å vilken fin! :love: Har du tvättat i maskin? Vad har du använt för garn?
Jag var på gång att sy en liknande av en ullfilt jag tovade i maskin, men den blev för mjuk för att det skulle bli bra. Virka verkar bättre :D
Vad för ullgarn som helst som inte är superwash-behandlat funkar.

Jag har tovat en del saker som jag stickat i maskin, och det är som en drog - man vill bara göra mer, och mer, och mer....

Just nu har jag snöat in (och just beställt stickor till) på den här:
http://helloyarn.com/bigskulltote.htm
Användarens profilbild
Av Luna
Skålen är jätteläcker!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Wow läcker!
Användarens profilbild
Av binaem
Kaffemoster skrev:
Knyttet & K skrev:Å vilken fin! :love: Har du tvättat i maskin? Vad har du använt för garn?
Vad för ullgarn som helst som inte är superwash-behandlat funkar.

Jag har tovat en del saker som jag stickat i maskin, och det är som en drog - man vill bara göra mer, och mer, och mer....
Vanligt rent ullgarn och tvättat i 80 grader. Blev ganska stadigt, håller för både smått och gott. Och jag lovar att det är beroendeframkallande. Har beställt garn till 2 till (fast först ska jag göra lite julklappar färdiga ....)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Hur tjockt är garnet ungefär? Ska man virka så att det blir ganska fast eller ska den vara lite lös innan man tovar?
Nu fick jag lite inspiration till julklappar :D
Användarens profilbild
Av binaem
Knyttet & K skrev:Hur tjockt är garnet ungefär? Ska man virka så att det blir ganska fast eller ska den vara lite lös innan man tovar?
Nu fick jag lite inspiration till julklappar :D
Medeltjockt garn, virkade normalt tätt (absolut inte hårt men inte heller glest).
Användarens profilbild
Av Key
Fint! Det är så kul att tova :D
Användarens profilbild
Av eedar
Åh, vilken bra idé!! Jättefin skål!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?