Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: krakri, God_cares, Asia

Användarens profilbild
Av Shuna76
..från svart till magenta..Jättefin blev den! *nöjd*
Det är svårt att fånga den färgen på bild..riktigt klarmörkrosa..magenta helt enkelt. Den är färgad med Herdins cerise, men jag var rädd att den skulle bli bubbelgumsrosa så jag hällde i en skvätt vinröd, lite på måfå sådär & resultatet blev ju bra 8)

Bild
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag är jättenöjd! Den är lite mörkare i verkligheten, skarpare färg liksom. Nu ska jag bara bestämma vad jag vill ha för broderi på den. Nån form av retroblommor i limegrönt & gul skulle nog vara en spännande kontrast :D
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Kan man färga den svarta manducan?!

Här har jag försökt få min bortbytt i evigheter för jag ville ha en natur, som skulle färgas...

Den var jättefin Shuna!
Användarens profilbild
Av Shuna76
Den har legat i en stoor hink med klorinlösning i nästan ett dygn för att få bort den svarta färgen. Första 10 timmarna vände jag runt den en gång i timmen ungefär, sen tröttnade jag & slängde den i maskinen :lol: Dagen därpå tyckte jag inte den var blek nog så den fick bada klorin igen, samma lösning som fortfarande står i hinken i badrummet :oops: men den blev inte mycket ljusare så det hade jag kunnat skippa! När den var färdigblekt var den ljusljusrosa & inte det minsta flammig så klorin funkar :wink:

Bowzee: Det hade varit nåt det med MJ på bärdonet :lol: Jag håller mig till något lite mer neutralt :fnissa:
Användarens profilbild
Av Bowzee
Shuna76 skrev:Den har legat i en stoor hink med klorinlösning i nästan ett dygn för att få bort den svarta färgen. Första 10 timmarna vände jag runt den en gång i timmen ungefär, sen tröttnade jag & slängde den i maskinen :lol: Dagen därpå tyckte jag inte den var blek nog så den fick bada klorin igen, samma lösning som fortfarande står i hinken i badrummet :oops: men den blev inte mycket ljusare så det hade jag kunnat skippa! När den var färdigblekt var den ljusljusrosa & inte det minsta flammig så klorin funkar :wink:

Bowzee: Det hade varit nåt det med MJ på bärdonet :lol: Jag håller mig till något lite mer neutralt :fnissa:

Då ska jag absolut testa! :D Vill ju ha min ljuslila! :vågen:
Jag tycker att det är hur häftigt som helst. Har den utskriven och väntar bara på att få manducan färgad, sen jäklar i det ska det broderas :D
Av legenden29
Vad "tuff" du är som bleker o färgar! Jag är feg o vågar aldrig testa o skulle inte ens komma på tanken att ändra en bärsele! Tur att det finns såna som du som kan visa fegisar som mig att det faktiskt går...
Av Justice
Shuna76 skrev: tis jul 28, 2009 17:53 ..från svart till magenta..Jättefin blev den! *nöjd*
Det är svårt att fånga den färgen på bild..riktigt klarmörkrosa..magenta helt enkelt. Den är färgad med Herdins cerise, men jag var rädd att den skulle bli bubbelgumsrosa så jag hällde i en skvätt vinröd, lite på måfå sådär & resultatet blev ju bra 8)

Bild
checkout these bags Malcolm Squishmallow

Pusoy, also known as "pusoy dos"[…]

How do ones to watch players work in FIFA 22? 51[…]

With the release of Update 37 by The Elder Scrolls[…]

As GGG said, the expansion originally released in […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?