Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Perovskaija
Sofie skrev:Om bysten är för liten så sök gärna på "full bust adjustment" på nätet! Bättre välja mönster efter axlar och "ryggbredd" och förstora bystutrymmet för bästa passform.

Tack för tipset! Nu har jag äntligen brett ut mönstret och ska åtminstone mäta och klippa ut en del i kväll så att jag känner att jag har börjat.
Användarens profilbild
Av Perovskaija
Jag är igång :vågen: men jisses vad pyssligt det är! Kan ju säga att det var en himla tur att jag inte började klippa i nåt fintyg med en gång :lol:

Nu håller jag på och bust-adjustmentar. Det känns svårare än vad jag egentligen klarar av, men om jag tar det lugnt så ska det nog gå. Och om jag vill sy egna kläder så är det bara att gilla läget - med de här :rista: kommer jag inte att hitta några mönster som passar utan justering.
Av Sofie
Spännande!
Jag har inte så värst stor byst, men inga kläder som passar över brösten sitter bra någon annanstans. Har läst om full bust adjustment många gånger, men syr inte nåt nuförtiden så har inte testat själv.Berätta gärna hur det funkade för dig :)
Användarens profilbild
Av Perovskaija
Uppdatering två månader senare:
Det gick inte bra och nu har jag gett upp!
Hittade jättebra beskrivningar på fba, men mitt mönster skulle vara så enkelt så det innehöll varken utmärkt bystpunkt eller bystinsnitt, vilket är vad man använder när man ska ändra mönstret. Jag hade nog klarat att flytta ett insnitt, men att tänka ut ett från scratch var absolut överkurs för mig.

Men jag har fått blodad tand, ska se om jag kan hitta ett annat mönster som lämpar sig bättre för fba.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?