Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CAKirre
Jag har en släkting som börjat testa det där med korsstygn lite grann och jag tänkte ge henne ett enklare påskbroderi i julklapp. Jag har hittat en del påskprydnader/dekorationer där man broderar på plastcanvas.
Bild
Någon här som har testat att brodera något liknande?
Kan det vara någonting för nybörjare, eller är det trixigt? Jag vill inte avskräcka henne med för stora saker, eller för finmaskig väv. Samtidigt får det ju gärna vara någonting som är lite gulligt. ;)
Användarens profilbild
Av Junijuli
Försent svar nu men... :)

Jag har gjort det en del. Det brukar vara enklare. Det är liksom stadigare och på så sätt lättare.

(Gjorde det en hel del när jag bodde i Kina. Broderade då nyckelringar och gav bort till kompisar. Det var alltså färdiga kit med allt som behövdes för en färdig nyckelring och man fick klart en eller två på en kväll. Kan längta tillbaka dit bara på grund av alla korsstygnsbutiker men det hör inte hit :wink: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?