Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Har haft lite mycket att stå i här, så var tvungen att ta en ofrivillig SB-paus. Så förlåt att jag inte uppdaterat status här i tråden- Tack Fryle för att fixade i listan! :tumup:

Och tack snälla Snurrfian för den fina skötväskan med tillbehör! :heart: Svarade dig i PM nyss, och ja den kommer absolut till användning här hemma! :vågen:

Och vad roligt att du gillade köks-kitet AnKa! Har haft det där tyget på lur så länge och helt plötsligt föll det på plats. :D Jag gillar också förkläden, och de är roliga att sy. :wink:
Användarens profilbild
Av sus
Tro det eller ej, men jag är klar!
Förutom att jag har haft svårt att hitta tid att göra klart, så har jag också behövt tänka om ett par gånger pga att materialet inte räckte riktigt och för att allt inte gick att få ihop som jag tänkt. Mycket tid för att tänka har det blivit, och delvis har projektet behövt mogna lite allt eftersom i min hjärna. Men jag blev nöjd till slut. Hoppas att Maddemoa också gillar det.
Kommer tyvär inte hinna posta förän på onsdag, men med lite tur så är det framme innan helgen i alla fall.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
sus skrev:Tro det eller ej, men jag är klar!
Förutom att jag har haft svårt att hitta tid att göra klart, så har jag också behövt tänka om ett par gånger pga att materialet inte räckte riktigt och för att allt inte gick att få ihop som jag tänkt. Mycket tid för att tänka har det blivit, och delvis har projektet behövt mogna lite allt eftersom i min hjärna. Men jag blev nöjd till slut. Hoppas att Maddemoa också gillar det.
Kommer tyvär inte hinna posta förän på onsdag, men med lite tur så är det framme innan helgen i alla fall.
:app: :eld:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
:vågen: :app: :love: :loving:
Jag fick ett fint paket i fredags! En väska gjord av manchesterbyxor med massor av finesser inuti! Jag fick behålla den i drygt en halvtimme innan tjejerna kom hem och började bråka om vem som skulle få låna den :wink:
Och i väskan låg en bonus, en pocketbok som verkar jättebra!
Tusen tack sus! :heart:
Användarens profilbild
Av camsch
Maddemoa skrev::vågen: :app: :love: :loving:
Jag fick ett fint paket i fredags! En väska gjord av manchesterbyxor med massor av finesser inuti! Jag fick behålla den i drygt en halvtimme innan tjejerna kom hem och började bråka om vem som skulle få låna den :wink:
:vågen: Och då innebär det också ett komplett byte då alla fått!

Jag ser gärna fler bilder av de gjorda grejerna! :tumup:
Tycker det är jätteinspirerande att se!
Användarens profilbild
Av sus
Kul att du (och tjejerna) gillade den! Hoppas ni kan komma överens om vem som ska få ha den. Boken kanske du får ha för dig själv i alla fall ;-)
Är du dukti på att lägga upp bilder, annars kan jag fixa det, men kommer behöva exemes hjälp att få dom att synas, som hon gjorde med mina "förebilder"
Användarens profilbild
Av Maddemoa
sus skrev:
Kul att du (och tjejerna) gillade den! Hoppas ni kan komma överens om vem som ska få ha den. Boken kanske du får ha för dig själv i alla fall ;-)
Är du dukti på att lägga upp bilder, annars kan jag fixa det, men kommer behöva exemes hjälp att få dom att synas, som hon gjorde med mina "förebilder"
Du får gärna göra det! Har inte lyckats lära mig hur man gör från en Ipad.
Användarens profilbild
Av camsch
sus skrev:Testar om jag lyckas med någon av dessa:

Bild

http://instagram.com/p/tfvSg3gb2i/
Länken funkade för mig i alla fall!
Superfin och smart väska! :love:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?