Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Coolt!!

Lilla Ellen här hemma var så nöjd med sina byxor oxå! Fast det där med arbetarbyxor förstår hon ju förståss inte... Hon bara gillar nya gosiga brallor!
Användarens profilbild
Av Kaja
Jakob fick testa brallorna nu på kvällen. Han ÄLSKADE dem. När han var på väg för att gå och lägga sig så fick jag påminna honom om att ta på sig pyjamasen i stället. Och när han tog av sig byxorna så sa han "Mamma. Jag vill ha på mig dem på dagis i morgon!"

Visst är väl DET det bästa betyget man kan få ändå! :heart:

Kan bara säga att de var ÄNNU coolare på.

//Kaja

PS: Katja. Jag hade nog inte kommit mig för att köpa orange velour om det nu inte var en ung dam som behövde orange byxor. Men, det var väl tur att jag inte köpte EXAKT så mycket som behövdes, utan la till en extra halvmeter, annars hade jag fått åka till tygaffären igen!
Av tumbler
Vilken jättebra idé :tumsup:

Min Saga skulle nog också älska såna - pappa har ju ett par arbetsbyxor som ser ut lite så :D (Från tidigare jobb, dock inte som sopgubbe. :wink: )
Användarens profilbild
Av svas
Åh, riktiga Halvan-byxor... Vet en liten person här hemma som gärna skulle vilja ha sopis-byxor. Jättefina! Underbart med orange!
Användarens profilbild
Av Tiz
Åhhh såna vill jag ha på jobbet :D Ser mycket mjukare ut än mina!

Nä, jag är inte sopgubbe men jag har såna ändå, som alla som jobbar nära trafiken :D
Av Enid
Vilka häftiga!

Var hittade du den velouren? *nyfiken eftersom det är sambons favoritfärg*
Användarens profilbild
Av Kaja
Liten vus skrev:Vilka häftiga!

Var hittade du den velouren? *nyfiken eftersom det är sambons favoritfärg*
Myrins Textil är vår lokala tygaffär här, men jag har svårt att tänka mig att den inte finns att köpa på fler ställen. Skulle du få tokproblem att beställa så kan jag väl kanske "köpa ut" åt dig om det är så. 129 kronor metern tar de och då var det sådär tjock och fin velour.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kusmi
Vilken är din lokala affär, funderar på att åka till den där affären vid olskroken någon dag, men vet inte om de har mycket roligt!
Användarens profilbild
Av Monia
Oh så fina!!!! :love:
Användarens profilbild
Av Kaja
Fru Längtan skrev:Vilken är din lokala affär, funderar på att åka till den där affären vid olskroken någon dag, men vet inte om de har mycket roligt!
Jag kör Myrins i Sävedalen på Utfallsgatan. Det är gratis parkering och lätt att komma förbi på vägen hem från jobbet. De finns ju på övre husargatan också, men där är det knöligare för min del. De är ju inte tokbilliga, men brukar ha bra kvalitet.

Annars finns det en ny affär på Vallhamra torg som har jättefina tyger och massa kul grejer, men hon hade inte så mycket velour när jag var där. Muddar fanns däremot tokbilligt, dock inte alla färger.

Sedan har jag min lilla lokala snik "Backa Stuv" som ligger i källaren på ett hyreshus. Hon har väldigt bra priser och är trevlig, fast sortimentet är inte jättestort.

//kaja
Användarens profilbild
Av Kusmi
Kaja skrev:
Fru Längtan skrev:Vilken är din lokala affär, funderar på att åka till den där affären vid olskroken någon dag, men vet inte om de har mycket roligt!
Jag kör Myrins i Sävedalen på Utfallsgatan. Det är gratis parkering och lätt att komma förbi på vägen hem från jobbet. De finns ju på övre husargatan också, men där är det knöligare för min del. De är ju inte tokbilliga, men brukar ha bra kvalitet.

Annars finns det en ny affär på Vallhamra torg som har jättefina tyger och massa kul grejer, men hon hade inte så mycket velour när jag var där. Muddar fanns däremot tokbilligt, dock inte alla färger.

Sedan har jag min lilla lokala snik "Backa Stuv" som ligger i källaren på ett hyreshus. Hon har väldigt bra priser och är trevlig, fast sortimentet är inte jättestort.

//kaja
har inte varit på någon av de du nämner, får se om man får tid att åka förbi någon av dem någon dag. Annars så brukar det vara så att ens egna favoriter inte finns kvar efter en stund!
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Coola brallor!!! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?