Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
För ett tag sedan läste jag att någon tipsade om handdukar (Bambu eller Hampa + bomull)från Jysk som var bra att lägga som mellanskikt i tygblöjor. Har nu varit på Jysk och där fanns det bara handdukar i 100% bomull. Hur ser de handukarna ut?

Kan det funka lika bra med frotte?? :?:
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag har använt microtrsorna men nu vill jag ha bättre...kan tipsa om att handla från www.babeco.co.uk och sy egna superbamboo av BAMBOO JERSEY....
Användarens profilbild
Av teres
Bambuhandukarna på jysk finns inte längre, de har utgått ur sortimentet. (Kommer ev tillbaka med högre pris?). Kan dock säga att de var kanon, köpte ett par stycken för att ha som inlägg, klippte sönder en men blev sedan totalförbjuden att klippa de andra då de var alldeles för mysiga handdukar. :D
Av Britt
teres skrev:Bambuhandukarna på jysk finns inte längre, de har utgått ur sortimentet. (Kommer ev tillbaka med högre pris?). Kan dock säga att de var kanon, köpte ett par stycken för att ha som inlägg, klippte sönder en men blev sedan totalförbjuden att klippa de andra då de var alldeles för mysiga handdukar. :D
Jag köpte också där när de var på rea. Men hann inte ens börja klippa...
Användarens profilbild
Av Monia
teres skrev:Bambuhandukarna på jysk finns inte längre, de har utgått ur sortimentet. (Kommer ev tillbaka med högre pris?). Kan dock säga att de var kanon, köpte ett par stycken för att ha som inlägg, klippte sönder en men blev sedan totalförbjuden att klippa de andra då de var alldeles för mysiga handdukar. :D
Synd att de inte finns längre.... :(
Användarens profilbild
Av Monia
naimiez skrev:Jag har använt microtrsorna men nu vill jag ha bättre...kan tipsa om att handla från www.babeco.co.uk och sy egna superbamboo av BAMBOO JERSEY....
TAck för tipset :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?