Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har ju virkat o stickat nu när trollen var hemma blev det massa vantar o det var precis i rättan tid för kylan kom när Axels var klar !!!
Detta är Tors
Bild
Axels är nästa samma Bild
Det blev vantar till min mamma o mig !
Bild
o till mig !!!
Bild
Det fattades lite garn o jag som inte kan lugna mig stickade klart med en rosa i samma sort *ler

Dom är virkade o det är ju 1000ggr lättare än att sticka .. men jag har ju problem med strumpstickor eftersom jag sticka så lööööst !!!
Användarens profilbild
Av Annika80
Vad fina! så det går att virka vantar :idea: , sticka kan jag inte (än?) men virka ett par kanske man ska försöka nån gång
Användarens profilbild
Av trollmamma
linafelicia skrev:Jättefina vantar.
Vad har du använt för mönster?
:oops: inget :oops: jag har kollat lite på olika pulsvärmare på drops o eftersom jag börja virka till mig virkade jag o provade mig fram :) jag tvingade trollen att prova oxå o det är ju det som är så smidigt att det inte alls är svårt att repa upp :roll: :lol: :lol:

Men ska du virka med mönster är virkadvante

Jag hjälper hjärna om du vill ha hjälp !!!
Av meg06
Sånne har jeg laget i julegaver!
Og så er de mye varmere enn strikka votter.
Användarens profilbild
Av Fryle
Av rubriken känner jag mig lovad att se något stickat också, men jag ser bara de fantastiskt fina virkade vantarna. Är det så att jag inte får upp alla bilder?
Användarens profilbild
Av Anso
Hej Trollmamma, har saknat dig juuuuuu!!! *ler*
Härliga vantar! :D
Användarens profilbild
Av April
Fina och mysiga vantar!!!

*saknar ju också dig*

Kram
Användarens profilbild
Av trollmamma
Lin skrev:Jättefina, allihopa!
Och de med rosa topp är ju urmysiga i verkligheten också!

Jag blir så sugen på att virka vantar till mig och barnen. Vantar kan man väl aldrig få för många av... :wink:
Tack !!!

sant !! jag gillade att virka deras händer är så små så man kommer igång o så måste man repa upp o det är 1000ggr lättare än om man stickar på 5 stickor !!! så det är gött lätt tyckte jag ...

mina gjorde jag extra långa tycker jag är mysigt o då virkade jag "mudden " det långa med virknål nr8 o resten med 3½ då är det mjukare o inte lika tjockt !!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?