Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CAKirre
Jag hade gärna gått dit, men ska på bal på lördagen, så det blir nog inget för mig.
Användarens profilbild
Av carro83
Jepp! :) ska dit med son och syster! :) blir fredagen här med för jag jobbar helgen!
Användarens profilbild
Av Fryle
Nu blev det så att fredagen krockar med annat här. När tror ni det är minst folk de andra dagarna, jag tippar på söndagen?
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Fryle skrev:Nu blev det så att fredagen krockar med annat här. När tror ni det är minst folk de andra dagarna, jag tippar på söndagen?
ingen aning men jag och Elflin ska dit på lördagen om du vill ha en plastpåseträff ;)
Användarens profilbild
Av Fryle
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:Nu blev det så att fredagen krockar med annat här. När tror ni det är minst folk de andra dagarna, jag tippar på söndagen?
ingen aning men jag och Elflin ska dit på lördagen om du vill ha en plastpåseträff ;)
Bra att veta! :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Någon som varit där igår eller idag som vill tipsa om något?

Vi åker dit imorgon, dottern och jag. :D
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Fryle skrev:Någon som varit där igår eller idag som vill tipsa om något?

Vi åker dit imorgon, dottern och jag. :D
Vi var där idag, ute i den "nya" delen av mässan så hade de isländsk ull till galet bra pris... Gittes hade som vanligt mässpriser på fina barntrikåer, över lag var det ganska mkt garn och väldigt mkt fina saker :vågen: Vi var också som vanligt ufon som sprang omkring och bar på våra stora barn :P Men Elvira blev rädd när det var så mkt folk så hon ville upp direkt (hon är tre) och sen när hon vant sig så fick hon gå en stund men blev ganska fort trött så då åkte hon mer (knuten i galet dåligt knuten ryggsäck eftersom jag omöjligt kan göra omslutet med magen nu). Och Alissa och Linnea (5 år) turades om att sitta i wompaten på Elflins rygg så att vi fick lite lugn och ro :P
Användarens profilbild
Av Fryle
Haha, jag ska ju dit med min elvaåring så jag tar inget bärdon med. :lol:

Isländsk ull? Garn alltså? Eller ull att tova?
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Fryle skrev:Haha, jag ska ju dit med min elvaåring så jag tar inget bärdon med. :lol:

Isländsk ull? Garn alltså? Eller ull att tova?
Ullgarn menar jag så klart :) De hade billig och mjuk och gosig babyalpacka också på samma ställe :)
Användarens profilbild
Av Fryle
Nu har vi varit där och kommit hem igen. Jag köpte garn hos Färgkraft, Sjöalyckans silke och Ullcentrum (det sista bara för att komma över ett mönster där de beskriver ökning och minskning i virkad nålbindning). Och så köpte jag en tvehövdad kroknål för att kunna kroka runt. Sedan blev det Läderfix och lite knappar.

Dottern maskinbroderade på en frottéhandduk och var också nöjd. Hon köpte också pulsvärmare och matchande snood samt en tvål och några knappar.

Det isländska garnet fanns inte i de nyanser jag sökte.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?