Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:
milimani skrev:Nu är garnet och nya stickor inköpt och jag vill hem och lägga upp maskor :D
:app:
Stickning påbörjad :D Så ovant att sticka i ett så tunt garn, men det blir fint. Köpte merinoull som är flerfärgad. Tur att det finns youtube, men nu har jag lärt mig sticka aviga. Det blir slätstickning den här gången.
Någonstans ramlade jag över ett nybörjartips: börja med små projekt likt barnkläder då lär man sig och det blir inte övermäktigt.

Rekomenderar lätt: http://jojokansjalv.blogspot.se/2012/01 ... antar.html :D

Inga olika stickor att hålla reda på, inget knussel, bara fram och tillbaka och så små att man blir klar fort och känner sig som att man kan! Mina barn tycker jättemycket om dem (tunna och varma, lätta att ta på och av) och använder man tunna garner som eskimo får ju vantarna plats innanför vanliga vintervantar.
Amaltea skrev:
milimani skrev:Nu är garnet och nya stickor inköpt och jag vill hem och lägga upp maskor :D
:vågen:
Alltid kul med nya projekt!
Och nu är projektet avslutat och värmer mina handleder :loving:
Så nu har jag gett mig på en trekantig sjal!
Användarens profilbild
Av Fryle
milimani skrev:
Amaltea skrev:
Jag ser inga bilder? :hmm:

:wink:
Fryle skrev:
milimani skrev:
Amaltea skrev:

Nä, det var längesen jag la upp bilder här. Ge mig tips på en bra sida där jag kan lägga upp mina bilder och länka in dem här. Hade pixbox tidigare. Och FB har jag inte.
milimani skrev:
Fryle skrev:
milimani skrev:
Amaltea skrev:

Nä, det var längesen jag la upp bilder här. Ge mig tips på en bra sida där jag kan lägga upp mina bilder och länka in dem här. Hade pixbox tidigare. Och FB har jag inte.
Jag använder photobucket,vet inte om det är bra eller dåligt men det funkar för mig.
Fryle skrev:
milimani skrev:
Fryle skrev:
milimani skrev:
Amaltea skrev:

Jag använder photobucket,vet inte om det är bra eller dåligt men det funkar för mig.
Jag lägger upp på blogspot/blogger och länkar dom hit sen. Funkar fint!

Vad roligt att du börjat sticka! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?