Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Miltonia
Jag tänkte göra någon kul förpackning att ge bort godis i till jul. Någon som har förslag på något enkelt som jag kan göra tillsammans med 4-åring och som inte kräver att en köper em massa grejer?
Av Smultronbarn
Jag har ett bra mönster på en slags strut-kartong som jag och sonen vikte förra åter. Den stoppade vi sedan godis i och gav till personalen på skolan. Ska se om jag kan ta en bild och lägga in eller försöka scanna. (Kortläsaren till datorn är trasig), men kan försöka lägga in med mobilen.

Själva mallen kommer från Hemslöjdsföreningens Tomtepyssel förra julen. :tumup: Den är iofs inte så stor, men man kan ju alltid göra den större tänker jag.
Av Smultronbarn
Aborre skrev:[img]http://1.bp.blogspot.com/_1IK9lU9NV2Q/T ... C_0927.JPG
[/img]
Typ en sån? Sunkig bild men jag orkar inte leta efter orignalet
Nej den vi har är mycket enklare, men den på bilden är också fin!
Av Smultronbarn
Nu har jag lyckats få in lite bilder på asken! De är inte av bästa kvalitet, tagna med mobilkameran, men bättre än inget. Mallen var rätt knölig nu när den legat nedpackad sen förr julen, men hoppas du ska se. Det roliga med asken är att man kan dekorera den precis hur mycket eller lite man vill. Men den rymmer ju ingen chokladask precis, men några praliner i alla fall. :tumup:

Kolla här:

http://mmm-camy.blogspot.se/2013/12/pra ... r-for.html
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?