Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fina grejjer! :love:

Var det svårt att sy och följa instruktioner eller vågar en inte-så-mönstervan sig på att köpa boken?
Smultronbarn skrev:Fina grejjer! :love:

Var det svårt att sy och följa instruktioner eller vågar en inte-så-mönstervan sig på att köpa boken?
Du vågar! Jag tycker den är lite knapphändig i instruktionerna emellanåt, men de flesta mönstren är enkla att förstå ändå. Dessutom refereras den som BOKEN på fb-gruppen Vuxna sytokar :) så du kan lätt hitta hjälp där eller på svenska sybloggar om du mot förmodan skulle köra fast. Eftersom alla mönster har ett namn så är det lätt att googla fram andra som sytt plagg ur boken.
äpple skrev:
Smultronbarn skrev:Fina grejjer! :love:

Du vågar! Jag tycker den är lite knapphändig i instruktionerna emellanåt, men de flesta mönstren är enkla att förstå ändå. Dessutom refereras den som BOKEN på fb-gruppen Vuxna sytokar :) så du kan lätt hitta hjälp där eller på svenska sybloggar om du mot förmodan skulle köra fast. Eftersom alla mönster har ett namn så är det lätt att googla fram andra som sytt plagg ur boken.
Tack, nu ska jag ställa mig i kö på bibblan! :vågen:
[quote="Sia"]Jag har typ aldrig sytt kläder förut, och syr aldrig efter mönster men jag tyckte att det var plättlätt!
hur går det för dig?[/quote]
menar du Ts? :hellu: jag funderar fortfarande, men har iaf dammat ur symaskinen 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?