Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sabe
Jag har en svart rätt ful och sliten täckjacka. Jag tänkte att jag skulle klippa högst upp och sen fålla för att kunna använda den som bärjacka. När jag provar inser jag vissa problem dels att trä den över huvudet på E när hon sitter på ryggen helt försåtligt inte glad över det, dels är den för liten för att täcka oss båda. Vad det gäller storleken tänkte jag klippa upp jackan och skarva med mer tyg.

Men annars jag har lite dålig koll på hur bärjackor brukar vara konstruerade. :hmm: Någon som har tips och idéer hur man ska lösa det hela?
Jag är inte jätteduktig på och sy och helt proffsigt kommer det inte se ut men bara det blir någorlunda ok och funktionellt så är jag nöjd.

Jag ser det inte som troligt att jag kommer ha råd att köpa en ny bärjacka det är helt orealistiskt ;)
Användarens profilbild
Av Sanna81
Den bärjacka jag haft hade kilar på ryggen, två trianglar med spetsen nedåt som gjorde att det blev en plats för bebisen som var som störst vid halsen och minst vid fötterna, om det blir begripligt. Huvudhålet var ganska stort, men var försett med dragsko runt så att man kunde dra åt det när jackan var på plats över bebisen. Sen fanns det tryckknappar så att man kunde fästa ihop kilen med själva jackan vid bebisens huvudhål, så att det inte behövde vara ett fladdrande öppet huvudhål om man bar fram eller använde jackan utan barn.

Gav det någon hjälp över huvud taget?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?