Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
CrazyMagpie skrev:
Fryle skrev:Förra hösten letade ellla och jag efter Garngalleriet i Uppsala, men vi hittade ingen på den adress som fanns på nätet då.
Jag tror (är rätt säker faktiskt) att det är så att Garngalleriet finns som web-butik till vardags, och som irl-butik i samband med mässor/happenings, så jag förstår om den kan vara svår att hitta till! :D
Jo, det är mest en webshop, men just då stod det på hemsidan att man var välkommen till deras showroom under kontorstid, och vi lyckades inte ens hitta en skylt på adressen som talade om att företaget fanns där.
Användarens profilbild
Av QueenOfNight
Åh vad tråkigt att ni fått så dålig service.
Jag handlar "alltid" där (och en gång via nätet) och har alltid tyckt de varit så hjälpsamma...även om jag kommit in med vagn (bra att skjutsa shoppingkassar i om inte annat hehe) och alla Ungar :-)
Användarens profilbild
Av Scilla
Scilla skrev:
isbl skrev:
Scilla skrev:
Smultronbarn skrev:Men visst finns det en garnbutik till i centrum? :hmm: Jag har för mig att det finns nån bortanför Stadsbibblan, men de kan ju ha flyttat eller slagit igen förståss. :roll:
Ja de har stängt tror jag... minns inte vad de hette nu men jag minns att de hade utförsäljning.
Undrar vad det var för ställe? :hmm:
Annars finns ju den på Dragarbrunnsgatan också, där de har rätt mkt tyger också. Fast vad den heter minns jag inte heller... Eller är det den som stängt?
Hm, jag tror att jag kanske har blandat ihop saker. Tyg & Rum är det jag tänker på, på Dragarbrunnsgatan, och de har nog inte alls stängt. De kanske hade nån form av utförsäljning ändå, bytte ägare eller nåt? De var väl rätt åldriga de gamla ägarna. Äsch, jag tar tillbaka allt, jag har ingen aning!! :oops: :lol: :hellu:
Igår gick jag förbi där och jo då, Tyg&Rum är borta, ligger nån snajdig soff-affär där istället.
Av krakri
Scilla skrev:
Scilla skrev:
isbl skrev:
Scilla skrev:
Smultronbarn skrev:Men visst finns det en garnbutik till i centrum? :hmm: Jag har för mig att det finns nån bortanför Stadsbibblan, men de kan ju ha flyttat eller slagit igen förståss. :roll:
Ja de har stängt tror jag... minns inte vad de hette nu men jag minns att de hade utförsäljning.
Undrar vad det var för ställe? :hmm:
Annars finns ju den på Dragarbrunnsgatan också, där de har rätt mkt tyger också. Fast vad den heter minns jag inte heller... Eller är det den som stängt?
Hm, jag tror att jag kanske har blandat ihop saker. Tyg & Rum är det jag tänker på, på Dragarbrunnsgatan, och de har nog inte alls stängt. De kanske hade nån form av utförsäljning ändå, bytte ägare eller nåt? De var väl rätt åldriga de gamla ägarna. Äsch, jag tar tillbaka allt, jag har ingen aning!! :oops: :lol: :hellu:
Igår gick jag förbi där och jo då, Tyg&Rum är borta, ligger nån snajdig soff-affär där istället.
Ja, tyvärr! Hyresvärden höjde hyran med typ 300% och det kunde det äldre syskonparet inte betala. :( De funderade på att ha webbutik men de kände inte riktigt att det var deras grej. Jag håller med om Yll o Tylls service. Fin butik men servicen... *suck*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?