Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Vi har ju Halloween på intågande och storan har i år sagt att hon vill vara hund. Hur gör man en snygg hunddräkt? Jag tänkte tajts och tröja i samma färg och så syr man på en svans på byxan. Hur gör jag med öron och ansikte? Vi har haft ansiktsfärg, men den hittar jag inte längre... :( Inspiration? Snälla!
Användarens profilbild
Av Stark
Lee-nah skrev:Eller så köper/gör du en sån här =)
http://www.ebay.co.uk/itm/Handmade-Gorg ... 27d8901b7b
:love: :love:

En sån skulle man ju kunna göra snabbt i fleece... Fast tyvärr kan det ju vara riktigt varmt här på Halloween. Typ en sådär 25-30 grader, så fleece är kanske inte en bra idé :roll:
Användarens profilbild
Av Helma
När Moa var hund så sydde jag en slipoverliknande historia i svart fleece som vi sydde på en svans på, svarta tights och svart tröja under slipovern. Öronen sydde jag fast på ett diadem och sedan så sminkades nos och morrhår. :tumup:
Användarens profilbild
Av Lee-nah
Stark skrev:
Lee-nah skrev:Eller så köper/gör du en sån här =)
http://www.ebay.co.uk/itm/Handmade-Gorg ... 27d8901b7b
:love: :love:

En sån skulle man ju kunna göra snabbt i fleece... Fast tyvärr kan det ju vara riktigt varmt här på Halloween. Typ en sådär 25-30 grader, så fleece är kanske inte en bra idé :roll:
Ah. Så du bor inte här i närheten då =)

Går väl göra i en tunn bomullsmössa med och klistra på fleece/filtbitar av ett ansikte
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?