Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hjälp mig tänka nu (igen)...

Om jag vill ha en fyrkantig ringning, jag vill göra randigt, och jag vill sticka uppifrån och ner.

Om jag inte bryr mig ifall tröjan blir lika djup bak i ringningen som fram - då lägger jag väl bara upp och börjar sticka runt på en gång? Då har jag väl tänkt rätt, eller?

Det jag är ute efter att kunna ha en färg som kant (både vid hals, ärmar och nertill) men annars randa i fyra färger. Som om det ska funka, och jag inte ska behöva sticka på halskanten efteråt så borde jag kunna resonera som ovan..?

(Eller också ska jag försöka komma över min aversion mot att sticka på halskant i efterhand...)
Av mly
Kaffemoster: Jag tror du tänker rätt.

Jag har för tillfället 13 wip på ravelry, å då stickade jag ändå klart ett par strumpor idag på morgonen med, så det har minskat med två projekt de senaste två dagarna. Å de 13 wip som finns på ravelry är ju inte ritkigt hela sanningen, jag måste verkligen göra klart nått innan jag börjar på Alecia Beth koftan.
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?