Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clavinova
Testade sy en bärpåse och ha för kortare bäranden och spontant känns det som om det passar mig mycket bättre än ringsjal, men jag känner att jag nog skulle kunna förbättra min prototyp.
Vad skulle ni säga är det bästa tyget för en vävd bärpåse? Nu har jag sytt i en väldigt stadig gammal lakansväv som har en del giv på diagonalen.
Jag är även lite osäker på rundningen, har sytt efter BäraNäras sybeskrivning, men bilderna funkar inte och inte heller pdf:en för rundningen. Ingen som har en bild eller så som jag kan få se? Ska rundningen vara rund eller mer som ett liggande V i formen?
På min prototyp kan jag tycka att W:s kropp kommer lite långt ut från mig, att hon liksom kan luta sig för långt utåt, ska jag göra en skarpare rundning då?
Användarens profilbild
Av dolvis
Jag har bara sytt två, en i liknande tyg du beskriver och en i tjock stadig fleece. Jag har sytt sömmen svagt rundad. På den första var det lite större skillnad på upp och ner, rundningen var mindre uppåt tror jag, på den andra var det inte så stor skillnad och jag hade den nog ofta felvänd, men den funkade jättebra. Jag brukar reglera överdelen som stöttar barnets rygg genom att vika motsvarande bit mer eller mindre över bäraxeln.
Användarens profilbild
Av Clavinova
dolvis skrev:Jag har bara sytt två, en i liknande tyg du beskriver och en i tjock stadig fleece. Jag har sytt sömmen svagt rundad. På den första var det lite större skillnad på upp och ner, rundningen var mindre uppåt tror jag, på den andra var det inte så stor skillnad och jag hade den nog ofta felvänd, men den funkade jättebra. Jag brukar reglera överdelen som stöttar barnets rygg genom att vika motsvarande bit mer eller mindre över bäraxeln.
På den jag har så har jag vikt ner över bäraxeln så långt det går, men jag tycker fortfarande att hon skulle kunna ha mer stöd i ryggen :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?