- mån okt 29, 2007 10:14
någon som har ett fiffigt mönster till bärjacka eller poncho för den delen?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
annelie skrev:vet att det fanns en tråd om det förra hösten, hur man gör om en vanlig jacka till bärjacka, den var tysk...Det var en kvinna som heter Gabriella Erni (eller nåt) som hade en jättebra beskrivning. Jag lade den bland favoriter, men sidan existerar inte längre...
eamane skrev:Håller på att försöka konstruera ett mönster... Men det tar lite tidÅh, men då får du allt säga till när du är klar
Fryle skrev:Kag hade också en länk som är bortaannelie skrev:vet att det fanns en tråd om det förra hösten, hur man gör om en vanlig jacka till bärjacka, den var tysk...Det var en kvinna som heter Gabriella Erni (eller nåt) som hade en jättebra beskrivning. Jag lade den bland favoriter, men sidan existerar inte längre...
trollmamma skrev:Jag vet inte om det hjälper men jag sydde en bärjacka främst för ryggbärning i ryggsäck så man har barnet högt uppe vi ens egen huvud höjdŨåååååå, fiffigt! Än så länge bär vi dock bara fram! Är en fegis som vill ha koll på pluttis hela tiden
* jag tog en jacka jag sydde två sömmar lodrätt i ryggen klippte sedan upp den helt i ryggen o sydde på ett tunnt regntåligt skydd....
seden sydde jag på dragsko 3-4 st länst med hela jackan den går nu att använda både med barn i o utan ....
jackanför ryggsäck
Eftersom Axel var mobil var det jätte smidigt o det blir varmt som det är med en lite så bara man hade en regäl halsduk
sydde även en poncho på fleece ponchon
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?