Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
Alltså jag måste puffa lite för detta underbara garn.. fick hem mitt idag och jag ,åste säga att bilderna gör det inte rättvisa. De gråa nyanserna som jag fick hem skifta från grönt till blått och grått, sååå läckert :love:

Tack Britt!! :tumsup: :app:
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag är defenitivt intresserad, vad har du kvar?
Användarens profilbild
Av MuuM
Jag med, men säg inget till maken... :hide:

Charcoal och evergreen och kanske nåt vitt om du har kvar.

/MuuM
Av Britt
Det som finns kvar är uppdaterat vid respektive bild med hur många gram det är på konen. Hur mycket konen väger vet jag inte, för jag har ingen tom att jämföra med, men gissningsvis 25-30 g. För vävgarner är det i allmänhet 10 g, men de här är ju lite större.

Men vad bra Elina att du gillade det och är nöjd! Jag är en usel fotograf och att jag skriver att det är fint kan ju betyda både det ena och det andra :wink: .

Kommer att vara bortrest delar av lovet, men hemma igen fredag kväll. Vet inte om jag får det mobila bredbandet att funka när vi är borta (det krånglade i somras), så ev kan jag inte höra av mig på ett tag. Skicka gärna pm.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?