[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 765953
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Sy skötbädd? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Annars kan man ju köpa billigaste skötbädden på IKEA, den med uppblåsbara pontoner på sidan och sedan sy ett fint överdrag i valfritt tyg, ungefär som ett vanligt örngott. Det är tvättbart och mjukt och gosigt mot barnets rumpa...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Fryle
Köp skumgummi (tex på Åhléns) och klipp till i rätt storlek. Sy sedan olika överdrag till. Skulle det komma kiss på, kan du ju stoppa hela midevippen i tvättmaskinen. Är du riktigt förutseende, gör du två att skifta med, så du har ett att använda när det andra är i tvätten.
Användarens profilbild
Av Elsa
Fryle skrev:Köp skumgummi (tex på Åhléns) och klipp till i rätt storlek. Sy sedan olika överdrag till. Skulle det komma kiss på, kan du ju stoppa hela midevippen i tvättmaskinen. Är du riktigt förutseende, gör du två att skifta med, så du har ett att använda när det andra är i tvätten.
Det tror jag också på. Om man placerar sömmarna lite smart på undersidan och långt ner på kanterna så minskar ju risken att det kommer in kiss på skumgummit. Vi har en liknande lösning och det fungerar fint. Vid olyckor är det ju bara att tvätta alltihopa som sagt.
Användarens profilbild
Av Cayenne
Vi köpte skumgummi tillskuren i en gardinaffär. Över den har jag en vaxduk som jag har tejpat fast på baksidan. På vaxduken lägger vi en handduk och byter vid behov.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Jag puffar upp en gammal tråd :-). Det börjar vara dags att flytta ner blöjbytena till golvet, men lite mjuk kan det ju få vara ändå. Jag har köpt skumgummi för länge sen och hade tänkt sy ett fodral i vaxduk, men det känns lite svårt att få snyggt över kanterna.
Cayenne skrev:Vi köpte skumgummi tillskuren i en gardinaffär. Över den har jag en vaxduk som jag har tejpat fast på baksidan. På vaxduken lägger vi en handduk och byter vid behov.
Vilken typ av tejp har du använt?
Fryle skrev: Sy sedan olika överdrag till. Skulle det komma kiss på, kan du ju stoppa hela midevippen i tvättmaskinen. Är du riktigt förutseende, gör du två att skifta med, så du har ett att använda när det andra är i tvätten.
Vad tänkte du för tyg?
Användarens profilbild
Av aha
Kaja skrev:Annars kan man ju köpa billigaste skötbädden på IKEA, den med uppblåsbara pontoner på sidan och sedan sy ett fint överdrag i valfritt tyg, ungefär som ett vanligt örngott. Det är tvättbart och mjukt och gosigt mot barnets rumpa...

//Kaja
Kan bara meddela att den inte är något vidare om man har katter som gärna ligger på skötbordet. Kanten i huvudänden är intakt med dom andra sidorna är platta minsann.
Användarens profilbild
Av Fryle
Cinnamon skrev:
Fryle skrev: Sy sedan olika överdrag till. Skulle det komma kiss på, kan du ju stoppa hela midevippen i tvättmaskinen. Är du riktigt förutseende, gör du två att skifta med, så du har ett att använda när det andra är i tvätten.
Vad tänkte du för tyg?
Något tjockare bomullstyg kanske?
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Fryle skrev:
Cinnamon skrev:
Vad tänkte du för tyg?
Något tjockare bomullstyg kanske?
Hmmm. Jag bomullstyg törs jag ju sy i och då behöver jag inte krångla med dragkedjor och liknande utan kan sy någon enklare modell... *funderar vidare*
Av Enid
Det finns ju tätvax man använder på sömmarna när man syr pockets, borde inte det funka till även detta ändamål (eller när man syr regnkläder själv)?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?