Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thesten
maltemalte skrev:Jag gjorde en åkpåse av makens avlagda vinterjacka. Gjorde den så stor att det fick plats ett fårskinn i botten av den. Det var lite pilligt, fast å andra sidan kostade inte materialet något.
Hmm kan vara en bra idé till vinteråkpåse nästa år. Jag har en jacka som jag hade som gravid som är gigantisk...skulle nog passa bra hehe.
Hur gjorde du då, sprättade du hela jackan först? Vilka delar kunde du använda?
Användarens profilbild
Av maltemalte
Jackan jag använde hade en trasig dragkedja, så jag satte i en ny. Tror jag använde ärmarna också för att få den tillräckligt stor. Det var en hel del pyssel, men det tyckte jag det var värt. Jag satte en fleecekrage på den för att göra en snygg avslutning upptill.
Användarens profilbild
Av thesten
maltemalte skrev:Jackan jag använde hade en trasig dragkedja, så jag satte i en ny. Tror jag använde ärmarna också för att få den tillräckligt stor. Det var en hel del pyssel, men det tyckte jag det var värt. Jag satte en fleecekrage på den för att göra en snygg avslutning upptill.
Tror jag ska prova det sen till nästa vinter istället för att slänga eller sälja min stora jacka :). Men först blir det vår-höst åkpåse.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?