- fre okt 26, 2007 17:20
...och då sägs det ju att bebisen ska komma!
Så nu är det väl bara att vänta då

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Josefina skrev:Å vilken fin!Fråga inte mig, jag är amatör och gör säkerligen inte som man ska![]()
Måste fråga, hur gör du egentligen? När du har gjort ett varv, vänder du på den då eller fortsätter du på samma sida? Och hur gör du då när du byter färg, eller ännu hellre när du inte byter färg? Har inte riktigt lyckats få till det snyggt det där.
mejamy skrev:Låter som ett aldeles utmärkt sätt. Jag gör nog ungefär på samma sätt men utan att knyta ihop trådarna. Jag börjar med nya färgen och så får gamla färgen och änden av den nya färgen föja med och bli fästade genom att jag virkar in dom.Josefina skrev:Å vilken fin!Fråga inte mig, jag är amatör och gör säkerligen inte som man ska![]()
Måste fråga, hur gör du egentligen? När du har gjort ett varv, vänder du på den då eller fortsätter du på samma sida? Och hur gör du då när du byter färg, eller ännu hellre när du inte byter färg? Har inte riktigt lyckats få till det snyggt det där.Är självlärd och har aldrig haft nån som visat mig
Vet inte riktigt hur jag gör, men jag tror att jag vänder efter varje varv...jo det gör jag nog
Färg byter jag mellan varje varv och jag vet inte hur man "ska" göra utan lämnar bara en bit av förra färgen och så börjar jag på den nya och knyter helt enkelt ihop dem
Virkar sen in ändarna så gott det går...värsta amatörsättet alltså
Men det finns säkert nån annan som kan ge korrekta svar
Annika80 skrev:Superfin! jag ska också göra sådan sen, dottern och sonen har beställt varsin i dockstorlek.Ytterligare en sak ja inte "kan". Jag la ihop dem kant i kant och virkade ihop med luftmaskor. Men då blev det ju en baksida sas. Egentligen ska man ju virka ihop dem så att det inte blir nån fram och baksida...men det vet jag inte riktigt hur man gör. Detta var min fösta filt liksom
Får man fråga hur du virkade ihop rutorna?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?