Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
Jo, jag tänkte nyss sätta igång att sy en kombinerat skallra i tyg och sån lappkudde (med olika tvättlappar o dy) och kom på att jag vill ha en sjalbarnslapp på, gärna en "riktig" alltså inte bara beige o vinröd utan typ nyckelbandet fast klädlapp.

vad tycker ni, är det nåt vi ska kolla upp (april?) eller?
Användarens profilbild
Av Anso
Jag kickar ett pm till April så får vi se om hon nappar. :D
Användarens profilbild
Av April
Hej, hej!

Tanken är att det ska komma lappar så småningom. Vet någon ett bra ställe som man kan beställa från, så hojta! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av aspen
April skrev:Hej, hej!

Tanken är att det ska komma lappar så småningom. Vet någon ett bra ställe som man kan beställa från, så hojta! :-D

Kram
jag vet bara ett och det är www.minanamnband.se men vad de kostar vet jag inte eftersom det står offert på egendesignade lappar... :wink:
Senast redigerad av aspen den tor okt 25, 2007 20:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av florin
jag har tidigar fått offerter från flera företag men det är inte billigt med egen designade lappar. Styckpriset är väl ok egentligen men man måste ju köpa så många för att få dem till vettigt pris! St priset blev 3-5 kr beroende på storlek och färgval hos de olika ställena jag beställde offert ifrån.

Minanamnband var absolut inte billigast i alla fall....
Ska kika om jag har kvar länkar tilld e andra ställena...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?