Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
En kompis borde få barn vilken minut som helst nu. Hon har gått 7 dagar över tiden och just nu är det väl ingen som törs ringa henne längre, eftersom hon var ganska less på att vänta. Vi vet att det är en liten dotter, men är SÅ nyfikna på att se henne.

Roade mig med att sy ett par byxor i present i alla fall... Det är SÅ kul att sitta och sy pyttiskläder!

Bild

//Kaja
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Så söta!!! Har du sytt dit blommorna själv eller använde du ett blommigt tyg? Hoppas att byxorna snart får glädja en liten tös och hennes föräldrar! :-)
Av Emmiez
åh vilka fina byxor, kommer mönstret från någon internet sida?? :roll:
Vill också sy såna byxor :lol:
Användarens profilbild
Av Monia
Jättesöta!!! :D
Användarens profilbild
Av melon
Va fina!!!

Har du kanske varit på skroten och handlat tyg? :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
Nope. Det är Myrins, men jag skulle gissa på att Skroten har samma tyg till halva priset eller nåt.

Mönster. Tja. Jag brukar börja med ett mönster ur en bok, men eftersom jag hittills aldrig har lagat mat efter ett recept så kan jag heller aldrig hålla mig till att sy efter ett mönster... Det brukar innebära att de första gångerna jag syr efter ett mönster så blir det "sådär", men efter ett tag så är mönstret som det borde och då blir det bra.

//Kaja
Av Emmiez
aha, ja får nog försöka låna en bok på bilioteket med mönster :)
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jättesöta byxor.
Man glömmer så fort hur små bebisarna är när ens egna barn växer och det är så gulligt med dom första minikläderna :loving:
Användarens profilbild
Av sacha42
snyggt :D
Användarens profilbild
Av funshine
Kaja skrev:Nope. Det är Myrins, men jag skulle gissa på att Skroten har samma tyg till halva priset eller nåt.

Mönster. Tja. Jag brukar börja med ett mönster ur en bok, men eftersom jag hittills aldrig har lagat mat efter ett recept så kan jag heller aldrig hålla mig till att sy efter ett mönster... Det brukar innebära att de första gångerna jag syr efter ett mönster så blir det "sådär", men efter ett tag så är mönstret som det borde och då blir det bra.

//Kaja
Tyckte jag såg nåt sånt i förra veckan ja. kollade inte närmare så jag vet inte om det är samma eller liknande.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Fina hon kommer att bli glad.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?