Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
Jag är med! Nåldyna är kul!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nåldyna, grytlappar och fodral är föreslaget. Ska vi rösta? Eller kan vi enas om en turordning. Jag behöver alla tre sakerna så jag vill vara med på alla byten :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Att enas om en turordning.... den som tidigare skrivits låter fin tycker jag, så behöver det ena inte utesluta det andra! :D
Användarens profilbild
Av Stream
Eller så är det fritt att göra en eller flera av sakerna och få samma sort i utbyte? Eller blir det krångligt?

(Någon som förstod eller ska jag förklara lite bättre? :roll: )
Användarens profilbild
Av Fryle
Stream skrev:Eller så är det fritt att göra en eller flera av sakerna och få samma sort i utbyte? Eller blir det krångligt?
En sak i taget skulle jag föredra, vi har väl all tid i världen att hinna med olika byten. Vi är ju flera som vill vara med på mer än ett byte, och det blir nog stresssigt om de pågår parallellt.

Nåldyna, grytlappar och fodral är väl en bra turordning.
Användarens profilbild
Av binaem
Fryle skrev:
Stream skrev:Eller så är det fritt att göra en eller flera av sakerna och få samma sort i utbyte? Eller blir det krångligt?
En sak i taget skulle jag föredra, vi har väl all tid i världen att hinna med olika byten. Vi är ju flera som vill vara med på mer än ett byte, och det blir nog stresssigt om de pågår parallellt.

Nåldyna, grytlappar och fodral är väl en bra turordning.
Håller med helt och fullt! Och en månad att slutföra varje sak -
September Nåldyna
Oktober grytlapp
November Fodral
och sist men inte minst
December - Julpynt!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Nu är en info och anmälningstråd startad! :D

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... 338#785338

Har bara tagit nåldynor denna vända iom att många vill kunna vara med på flera av bytena! :D

(anmälan inför nästa byte går ju sedan att starta upp redan i slutet av september, så att man då verkligen har heeeela månaden på sig att knåpa ihop något, denna gången blev det kanske lite tight...)
Användarens profilbild
Av Fryle
Om vi nu ska byta fodral i november, vilka riktlinjer gäller då?

Valfri teknik föreslår jag. Har ni åsikter om förslutningsmetod, storlek eller foder? (själv är jag inte så förtjust i kardborre, det fastnar överallt).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?