Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag har hört att man kan ha en "dubbel-fusk-polokrage" (eller vad det kan heta) om sig och bebisen när man bär i sjal på vintern. Det lät ju fiffigt! =o) Finns det nån här som har stickat en sån? Jag är inte så händig med stickorna, men jag tänkte be min mamma =o) Nån som möjligtvis har mönster? Eller bara tips om hur man gör?

Kram,
Sparven
Det finns säkert jättesnitsiga modeller, men jag gjorde en enkel som fyllt sin funktion:

Jag stickade ett rätstickat stycke ca 35x60 cm (uppskattat fritt ur minnet, har den inte hemma just nu). På två lagom ställen stickade jag in en tråd i annat garn (som när jag gör vanttummar, tex). När själva stycket var slut satte jag maskorna från extratråden på strumpstickor och gjorde två kragar.

Gick denna beskrivning att förstå? :hellu:
Hej Fryle! Tack så jättemycket! Ska vidarebefodra den utmärkta beskrivningen så får vi se vad det blir för resultat :mums: Spännande! Du eller nån annan har inte möjligtvis ett foto på kreationen...? :wink:
Ingen fara! Gör inte alltför mycket besvär. Om du vill kan du ju PM'a bilden till mig annars om det är krångligt att lägga upp. Men jag försöker ändå. Är tacksam för beskrivningen jag fick! Och det verkar ju som att fler har läst tråden, så säkert fler som var glada för tips! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?