Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
noranora skrev:Nora tjatar i ett i ett i ett om att hon vill ha en sådan där tigerdräkt som hon fick syn på i den här tråden. Dags för mamma att skaffa orange trikå ...
:D När jag sydde min gjorde jag den jättestor så den passar fortfarande 2 år senare :wink:
Den används fortfarande nästan varje vecka här hemma.
Användarens profilbild
Av noranora
linafelicia skrev:
noranora skrev:Nora tjatar i ett i ett i ett om att hon vill ha en sådan där tigerdräkt som hon fick syn på i den här tråden. Dags för mamma att skaffa orange trikå ...
:D När jag sydde min gjorde jag den jättestor så den passar fortfarande 2 år senare :wink:
Den används fortfarande nästan varje vecka här hemma.
Det måste nog bli en sådan, helt enkelt. Hon har varit tigerfantast jag vet inte hur länge och jag har länge tänkt göra en tigerdräkt, men inte hittat tigertrikå :roll: och så missade jag något så smart som att jag kan använda textilfärg (som jag t o m har hemma).
Användarens profilbild
Av Nemone
linafelicia skrev:
Panakeia skrev:vem var det som gjort en storechris overall till gossen? den va grumt snygg också!!

eg tror jag att vi vuxna odta tänker mer komplicerat än det bövhver vara faktiskt - jag har tänkt lääänge att jag ska sy lite grejer till barnen - men det blir inte av. Jag vet att vi klädde ut oss mycket i förstora grejer? oavsett vad det var liksom.....
Jag har gjort store chris, men jag vet inte om det var den du menar.
Bild

Bra enkla saker är annars lösa svansar att klämma fast i linningen och olika öron på diadem eller mössor. Ungefär som mössan som lille Findus har här:
Bild

Vanliga mjukiskläder går att göra om väldigt enkelt till olika djur med lite textilfärg också. Här har jag gjort nalle puhs kompis Tiger av ett par orangea byxor och tröja med hjälp av svart och vit textilfärg och öron på luvan och en svans.
Bild

När jag var liten var min favofitoutfit en kattdräkt som var en svart gympadräkt som mamma hade sytt på en vit mage på och svans, och sen ett par svarta öron på ett diadem.

Här har jag gjort en Nasse-dräkt till min lillasyster genom att sy en lila baddräkt och fylla den med vadd. Till det har hon rosa tröja, rosa tights och ett par stora öron på diadem.
Bild
:love: :love:
Användarens profilbild
Av puppan
tassar för att läsa senare,
jag har tänkt att sy utklädningskläder i julklapp till mina barn. :D
Av hattifnatt
Jag tassar upp den här tråden!

Har funderat ett tag på att sy nåt kul till 2.5.
Jag är ju ändå sjukskriven och borde ägna mina dagar hemma åt något mer konstruktivt än att surfa på sjalbarn hela dagarna :wink:
Någon som har fler tips?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?