Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ingah
Jag har tänkt försöka sy en overall i fleece till grabben nu när det börjar bli höst. Användningen av den kommer blir till/från bilen, i sjalen (använder bärjacka) o dyl.

Jag hade först tänkt mig "vanlig" fleece eller polarfleece, men det blev tillslut att jag köpte korallfleece. Den är ju lite lurvigare och mysigare (hur får man den förresten att fälla mindre ? :hmm: ), men jag upplever den som lite tunnare eller glesare.

Frågan är om jag behöver foder i overallen och om ett bomullstyg typ lakanstyg i så fall räcker eller om jag behöver nåt kraftigare och i så fall vad?

Jag bor ju mitt ute på den östgötska slätten så blåsigt är det i princip varje dag vilket gör att det ofta är kallare i luften än vad termometern visar.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag tänker att lakansväv är lite trögt att klä på barnet, jag hade satsat på något blankare för att underlätta på- och avklädningen.

Och så hade jag provat att torktumla den utan värme för att försöka få bort det som fäller.
Användarens profilbild
Av Ingah
Ja ja, naturligtvis får det ju inte vara för "strävt" tyg till fodret utan det var mest för att illustrera tjockleken på tyget. Tror iofs att det tyg jag tänkt till foder är något lite tunnare än ett lakan. Men det är ju om det blir för tunt tänkte jag.

Jag får nog hänga ut tyget i blåsten så det som är löst blåser bort istället, då jag inte har någon torktumlare :( .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?