Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Jag letar ett bra mönster på sådana där härliga 70-tals hängslisar. Jag har ett mönster i Babycool (stavning?) men det är inte helt bra. Strl är så fel så jag får gör aom hela mönstret och jag har ännu inte fått bra passform. Jag är inte bra på att göra om mönster har jag insett.

Är det någon som har ett mönster att dela med sig av eller som vet vart jag kan hitta en bra och enkelt? Strl bör vara från 86-110. Det behöver inte gå så långt upp i strl men det vore kul om det gjorde det.

Vart hittar jag bra mönster? Alla verkar sy sådana och jag vet inte vart jag ska leta, förutom den där boken på bibblan som alla pratar om och som alltid är utlånad och bokad.

Någon som kan hjälpa mig?
Användarens profilbild
Av Mammut
Jag kollade i en bok jag har, som är gjord av samma författare som den åtråvärda boken du pratar om (som jag inte heller lyckats få tag på!), men senare, dvs det är 80-tals kläder i den. Hur som helst, hittade ett mönster på snickisar där, dom går upp till 104... Försökte fota ur boken för att visa, men det går inte, blixten gör att det blir helt blankt! (Det är ritad bild som visar modellen.) Själv tycker jag inte de ser 80-talspösiga ut, utan helt ok!
Förresten, jag ska ju till ludgo i helgen, så du skulle kunna kolla då!
Användarens profilbild
Av Asereht
Mammut skrev:Jag kollade i en bok jag har, som är gjord av samma författare som den åtråvärda boken du pratar om (som jag inte heller lyckats få tag på!), men senare, dvs det är 80-tals kläder i den. Hur som helst, hittade ett mönster på snickisar där, dom går upp till 104... Försökte fota ur boken för att visa, men det går inte, blixten gör att det blir helt blankt! (Det är ritad bild som visar modellen.) Själv tycker jag inte de ser 80-talspösiga ut, utan helt ok!
Förresten, jag ska ju till ludgo i helgen, så du skulle kunna kolla då!
Det låter ju klart intressant. Ska du vara här hela helgen eller bara över dagen lö el sö? Vi ska ut och åka lite men det vore ju kul om vi kunde få ihop något. :)
Användarens profilbild
Av Mammut
Ska du vara här hela helgen
Åker dit i morgon em och stannar till måndag. Kan ju lämna boken hos dig i morgon om du är hemma då, och sen hämta när jag åker igen, så hinner du rita av? (Åsså kan jag ju hämta snappisarna! :floet2: )

Du kan ju svara via pm istället för nu börjar det ju bli OT... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?