Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Är det någon av er virkerskor som har mönster på virkade grytlappar. Det jag letar efter är sådana som är liksom dubbelt gjorda. Tänk tex en virkad liten tablett/duk som sedan sitter på en grytlapp i en annan färg. Förstår någon vad jag menar?
Har för mig att man virkar just två arbeten som sedan virkas ihop. Min svärmors farmor gjorde sådana men vi hittar inget mönster. Skulle bli jätteglad om någon hade.
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
dubbelvirkning känner jag till. Men det är inte det jag menar. Jag tänker på grytlappar som är två arbeten ihop. Den jag har hemma är en rund bottenplatta i stolpar. Sedan är det en "ovandel" som är virkad som en liten duk och dessa är sedan ihopsatta med typ smygmaskor, eller om det är vanliga fasta. Alla förslag och mönster på sådana blir jag glad över!
Användarens profilbild
Av Fryle
Pruttisens mamma skrev:dubbelvirkning känner jag till. Men det är inte det jag menar. Jag tänker på grytlappar som är två arbeten ihop. Den jag har hemma är en rund bottenplatta i stolpar. Sedan är det en "ovandel" som är virkad som en liten duk och dessa är sedan ihopsatta med typ smygmaskor, eller om det är vanliga fasta. Alla förslag och mönster på sådana blir jag glad över!
Men om du redan har en, kan du väl se på den hur den är gjord och göra en likadan själv? Tycker du det är svårt får du ta en detaljerad bild, så ska jag försöka göra en beskrivning åt dig.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Nu har jag kollat och det jag hittade ser ut såhär:
Bild
Är det något sådant du letar efter?
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Linafelicia JAAAAA!!!
Just sådant är jag ute efter. Självklart kan jag ju kika på den jag har och virka efter den. Men jag vill ha fler mönster än så. Det blir lite enahanda att virka likadant som man redan har :wink:
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Glömde ju att fråga dig linafelicia. Kan du pm'a mönster eller skicka eller klippa in?
Användarens profilbild
Av linafelicia
Pruttisens mamma skrev:Glömde ju att fråga dig linafelicia. Kan du pm'a mönster eller skicka eller klippa in?
Vår scanner funkar inte men jag ska hem till mamma imorgon och om jag kommer ihåg det scannar jag det där. PMa mig din mailadress så skickar jag det till dig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?