Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
Vi har en gammal brio sittvagn från 1999 (eller möjligtvis 2000) som skulle behöva tvättas och fixas till inför att vi förhoppningsvis snart får ett litet barn att köra runt med. Jag har tagit av all klädsel förutom suffletten som verkar vara fastnitad. Är det någon här som lyckats ta bort en sån sufflett för tvätt, eller hur gör vi rent den?
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag struntade i att ta loss den, och tvättade av den lite snabbt med sidentvål och trädgårdsslang och den ser ganska fin ut nu, inte alls lika grå som tidigare.
:tumup:
Av alima
Fin den blev! Kanske jag vågar mig på att tvätta sufletten till vår scooter nu när det är varmt och soligt ute.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
alima skrev:Fin den blev! Kanske jag vågar mig på att tvätta sufletten till vår scooter nu när det är varmt och soligt ute.
Vår torkade på bara någon timme, så det vågar du absolut.
Användarens profilbild
Av glis
Jag fick inte heller loss tyget från ställningen på vår begagnade Emmaljunga när kisen föddes utan gjorde som du. När tösen kom brydde jag mig inte ens om det, men den hade stått inne så det var inte så illa.

Hoppas ni snart får någon att stoppa i vagnen!
Användarens profilbild
Av Lindiwe
glis skrev:Jag fick inte heller loss tyget från ställningen på vår begagnade Emmaljunga när kisen föddes utan gjorde som du. När tösen kom brydde jag mig inte ens om det, men den hade stått inne så det var inte så illa.

Hoppas ni snart får någon att stoppa i vagnen!
Tack! Ns dockor har provlegat vagnen nu och de är nöjda! Vår vagn har stått två vintrar på vår uteplats och det var rejält med frön och damm på den. Innan dess hade den stått i en dammig källare, så den behövdes göra ren.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?