Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av idamlolsson
äpple skrev:Jag undrar ifall Mjuka tygers denimcollege kan funka :hmm: http://butik.kameleontdesign.se/tyger/c ... jeans-bla/ ? Skulle möjligtvis finnas en viss risk för att det blir "knän", men den risken har du nog med alla bomullstyger. Risken borde vara betydligt större i tyngre tyger som sweatshirttyg och interlock (som saknar lycrainblandning).

Ja, den kanske kan funka. Den har ju också lycra i, så den borde ju vara hyfsat formfast...
Tack för tipset :D
Användarens profilbild
Av maltemalte
Jag har just sytt ett par tights till L i tyget från Kameleont. Har bara tvättat dem ett par gånger, men än så länge ser de okej ut. Jag har även gjort byxor av deras denim-joggingtyg. De har blivit väldigt noppiga. Men det är ju helt olika material.
Av Marine78
JNYdesign har mörk denimfärgad bomullsjersey med lycra. Fin kvalitet och till helt ok pris. Har själv sytt av den ganska nyligen så kika in i bloggen om du vill se hur den ser ut (för det är lite svårt att se i webshoppenb hos JNY)
Användarens profilbild
Av idamlolsson
Marine78 skrev:JNYdesign har mörk denimfärgad bomullsjersey med lycra. Fin kvalitet och till helt ok pris. Har själv sytt av den ganska nyligen så kika in i bloggen om du vill se hur den ser ut (för det är lite svårt att se i webshoppenb hos JNY)
Den ser ju riktigt fin ut! Är den tjock eller tunn? Min tanke var att sy lite kraftigare leggings eftersom dottern vägrar alla andra byxor...
Av Marine78
Den är nog ganska normal för att vara en jersey. Kan inte säga att den är kraftig direkt.
idamlolsson skrev:
Marine78 skrev:JNYdesign har mörk denimfärgad bomullsjersey med lycra. Fin kvalitet och till helt ok pris. Har själv sytt av den ganska nyligen så kika in i bloggen om du vill se hur den ser ut (för det är lite svårt att se i webshoppenb hos JNY)
Den ser ju riktigt fin ut! Är den tjock eller tunn? Min tanke var att sy lite kraftigare leggings eftersom dottern vägrar alla andra byxor...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?