Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
ZaZi skrev:
Lydia skrev:Klart du ska starta eget Zazi! 8)
men det är ju skitläskigt och jag är ju bara en liten feg plutt! :lol:
Det är du inte alls det! *spark i baken*

Tänk vad mkt fint du kunde ha i butiken :heart: Jag tror att det är precis rätt tid att starta ngt sånt! :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
Lydia skrev:
ZaZi skrev:
Lydia skrev:Klart du ska starta eget Zazi! 8)
men det är ju skitläskigt och jag är ju bara en liten feg plutt! :lol:
Det är du inte alls det! *spark i baken*

Tänk vad mkt fint du kunde ha i butiken :heart: Jag tror att det är precis rätt tid att starta ngt sånt! :D
Tack för välbehövlig knuff i rumpen. :lol: :heart:

Ja, ibland drömmer jag om en liten ateljé där jag kan sitta och improvisera fram olika saker. Kanske bara en storlek av varje. För det är det där industriella i det hela som jag inte tycker om. Jag är rastlös och förlorar intresset om jag måste göra 20 av varje sort i olika storlekar. Sen kan jag givetvis sy på beställning i samråd med kunden, det är roligt! :D
Men jag har svårt att få tummen ur. :? Jag är feg, helt enkelt. :roll:
Användarens profilbild
Av Lydia
Zazi: förstår precis vad du menar. Jag tycker också om att skapa, att sy. Men masstillverkning med massor i samma storlek osv, skulle jag inte ha lust till :roll: (fråga Mats så får du höra :lol: ).
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag har bara en fråga... Vad är priset? :wink:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Skogskajsa skrev:Jag har bara en fråga... Vad är priset? :wink:
Tar det som en fin komplimang, jag slipar ännu på lite detaljer för att få dom ultimata...8) & dessutom håller mitt skumma vattenavvisande tyg (som jag hittade i mina gömmor sparat sedan urminnes tider) på att ta slut! :shock: Måste alltså hitta något likvärdigt innan det blir tal om massproduktion. :wink:
Användarens profilbild
Av Lydia
ZaZi skrev:
Skogskajsa skrev:Jag har bara en fråga... Vad är priset? :wink:
Tar det som en fin komplimang, jag slipar ännu på lite detaljer för att få dom ultimata...8) & dessutom håller mitt skumma vattenavvisande tyg (som jag hittade i mina gömmor sparat sedan urminnes tider) på att ta slut! :shock: Måste alltså hitta något likvärdigt innan det blir tal om massproduktion. :wink:
Hojta till när du har hittat sånt tyg, för jag vill nog beställa ett par till Hanna. Vanliga trainingpants tycker hon är blöja=> hon kissar i dem.
Men gör man med vanligt tyg på både ut och insida, och så vattentätt lager+lite uppsugande tyg dolt, så skulle hon nog acceptera dem som trosor :hmm:

(läste i din blogg nu för första gången! 8) ).
Användarens profilbild
Av knutis
Det är inte så att det finns ett fint mönster eller liten fin beskrivning :rodna: som jag kunde ta del av?

Frö övrigt var de ju så fina att vi måste nog faktiskt införa det i vår familj. Knutas kan behöva "trainas"...
Användarens profilbild
Av Monia
Jag måste bara fråga vad det var för tyg du hade emellan som var "vattentätt"? Har funderat och känt på de tyger jag har hemma men de är så "omjuka" (hittar inget bättre ord just nu 8) )
Användarens profilbild
Av ZaZi
knutis skrev:Det är inte så att det finns ett fint mönster eller liten fin beskrivning :rodna: som jag kunde ta del av?

Frö övrigt var de ju så fina att vi måste nog faktiskt införa det i vår familj. Knutas kan behöva "trainas"...
Tack för komplimangen! :D
Mönstret är väldigt enkelt, jag har ritat av ett par köpetrainingpants. Går nog lika bra att kopiera ett par rejäla småbyxor. Sen har jag vattenavvisande som mellantyg och frotté närmast kroppen.

Monia skrev:
Jag måste bara fråga vad det var för tyg du hade emellan som var "vattentätt"?
Har ingen aning, faktiskt! Det har legat och skräpat här ett bra tag. Det var liksom nästan lite vaxat i ytan. Omjukt, ja det kan det nog kallas. Stumt. Men sen är det ju frotté närmast kroppen. Så det kompenserar ju "omjukheten". :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Åh, vad du är duktig!
Jag behöver "nattkalsonger" till J! :wink:
Användarens profilbild
Av Monia
Monia skrev:
Har ingen aning, faktiskt! Det har legat och skräpat här ett bra tag. Det var liksom nästan lite vaxat i ytan. Omjukt, ja det kan det nog kallas. Stumt. Men sen är det ju frotté närmast kroppen. Så det kompenserar ju "omjukheten". :wink:
[/quote]

Tack!!!Då ska jag testa med lite tunnare vaxduk :D
Användarens profilbild
Av Lydia
Monia skrev:
Monia skrev:

Tack!!!Då ska jag testa med lite tunnare vaxduk :D[/quote]

Blir inte det lite väl tätt för huden?
Användarens profilbild
Av Monia
Lydia skrev:
Monia skrev:
Monia skrev:

Tack!!!Då ska jag testa med lite tunnare vaxduk :D
Blir inte det lite väl tätt för huden?
Jag tänker på det tyget som har lite akryl på sig..... :wink: eller så beställer jag PUL på babyheaven :D
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag har slaktat koochies (eller hur de nu stavas!) å tagit det vattentäta skiktet inne i dom som jag ska använda har jag tänkt :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?