Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

En kompis ska få sitt första barn nu i vår och jag skulle gärna vilja ge en hempysslad present. Kruxet är att jag inte har jättebra koll på vad han gillar när det kommer till bäbissaker, och mamman har jag öht aldrig träffat så jag skulle behöva ett riktigt säkert kort, mesta möjliga mainstream typ... :lol:

Enl. honom har de fullt tillräckligt m kläder för de första månaderna och önskade ngt att använda 3-6 månader, eller 6-12 mån, typ.

Är sugen på att sy en sommarfilt av gamla fina, mjuka, blommiga påslakan, men om de vägrarblommigt till en pojke och inte gillar begagnat blir det ju helfel present till just dem... :roll:

Några dregelscarves i lite roliga trikåer kke?
Nåt litet gosedjur?
En tunn vårmössa kankse?
Dregglisar tyckte jag också lät bra. Eller en sådan där wipies'n diapies eller vad de nu heter, ett mindre fodral för blöjor och servetter.
Hos oss skulle dregglisar vara helt bortkastade. Efter tre barn förstår jag fortfarande inte vitsen med dem :roll:
En filt tycker jag är jättebra, men om du inte känner dom så bra så kanske det är bra att göra den hyffsat neutral.
:vågen: Tackar för tips och inspiration!

Funderade lite på att sticka sockor i storlek att passa till hösten/vintern - men jag kan liksom inte se när jag skulle hinna få dem klara i tid om jag också vill få klart koftan jag ska sticka till min egen bäbis... tiden denna tiden som aldrig räcker till! :roll:

Det lutar nog åt en filt ändå - filtar kan man aldrig ha för många av och dessutom känns det som ett projekt jag faktiskt kommer att hinna färdigt!Har hört mig för nu om mamman färgpreferenser när det kommer till bäbisprylar - så kke att jag inte behöver göra den superneutral ändå? :D

Det där med blöjfodral lät ju spännande annars... kke ska dubbelkolla om de har tänkt använda tygblöjor förresten? Tror inte det, men man vet ju aldrig?! I så fall kke ett blöjfodral i lite större storlek och en PUL-påse?

sus - Kanske säkrast att vänta med dreglisarna tills jag vet om det är en dreglare eller inte mao... :lol:
Jag kan ju fylla på med att bodyförlängare inte hade hjälpt ett dugg här för mina pluttar har aldrig varit mer långa än breda :P
mer långa armar och ben isf :)
Nolina skrev:Jag gillar dina hjärtformade tvättlappar! :heart:
Åh, så glad jag blir att höra det! :loving:

Ja, sånna kanske skulle kunna vara ngt? :D

Annars såg jag att Åhlens hade nya, fina vaxdukar som nog kan bli snitsiga haklappar. Kanske kan vara något nu när min kompis önskade sig sån som kan användas när bäbisen är lite större.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?