Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
melon skrev:
Trulsamin skrev:
Humle skrev:
melon skrev:
Humle skrev:
melon skrev:Min textilärare säger att det där med att tvätta tyger är förr. :lol: Nu krymper tygerna sällan mer än 2-3% och om det krymper mer än 5% är de skyldiga att upplysa om det när du köper tyget. Tillklippning är mycket lättare innan tvätt så det är ofta inte värt det. Hennes råd har förenklat min tillvaro mycket.
Vissa tyger är ju till och med behandlade för att vara lättare att sy i innan tvätt. Det har min mormor berättat hon är sömmerska bla.
Menar hon appreturen? Ja det är ju galet att skrynkla till ett helt slätt tyg :whut:
Ja det menar hon. Jag kom inte riktigt ihåg vad det hette.
Jag tvättar ju både för att det inte ska krympa och för att det inte ska färga för mkt om man använder olika tyg och framförallt för att få bort lite onödiga kemikalier i tyget. Jag tycker helt klart att det är värt att tvätta innan och har aldrig upplevt det som jobbigare att klippa och hantera tvättat tyg, snarare tvärtom...
Syr du mest i stickat eller vävt tyg? Det jag skrev gäller främst vävda tyger.
Jag syr mycket i båda men när det gäller vävda tyger har jag ofta upplevt dem som att de är för stela innan man tvättat dem så att de liksom blir jobbiga att hantera för att de är för stela...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?