Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Jag håller på att sy en fleecejacka till Femåringen, men nu blir det inte alltid som man har tänkt sig..... Skulle ha muddkrage och dragkjedja, men har bara rosa, svart och turkos mudd och dragkjedjan är för kort... så nu funderar jag på olika alternativ.

Ska jag sätta blankt brunt kantband runt knäppning och hals, infodring med annan färg (rosa, tukos, vit eller flerfärgat) eller någon annat galet?? 8)

Bild

Bild

(Den är ganska lång, ung till mitten på hennes lår....)
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vet inte alls hur du ska göra? Köpa en tillräckligt lång dragkedja?

Men jag tycker i vilket fall att både turkost och rosa passar superbra med brunt! så någon av de färgerna vid hals/knäppning
Användarens profilbild
Av Monia
Om jag inte kommer på någon annan bra ide så får jag jaga en tillräckligt låmng dragkjedja... men det tar några dagar innan jag kan det och jag vill ju sy nu :wink:
Användarens profilbild
Av Monia
Apelsin skrev:
Monia skrev:Om jag inte kommer på någon annan bra ide så får jag jaga en tillräckligt låmng dragkjedja... men det tar några dagar innan jag kan det och jag vill ju sy nu :wink:
du måste ju inte ha dragkedja ända ner, bättre att bara ha en bit så blir det sopm ett sprund och lättare att leka i.
Jag funderade på det också.....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?