Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är det något man behöver tänka på då man ska köpa en lamineringsapparat för att laminera foton? Har bläckstråle-skrivare som jag ska skriva ut fotona/bilderna med. Tänkte inte att det skulle vara några besvär förrens jag läste hos CO om en som tyckte att det inte funkade:
http://www.clasohlson.se/link/m3/Produc ... nr=36-3749

Ska man satsa på en A3 eller duger en A4? (Vi ska göra scheman och hjälpbilder och grejer...)
Vi skriver ut foton, bilder och text på vanligt skrivarpapper när vi ska laminera och det fungerar jättebra :tumup: . Man kan skriva ut på lite tjockare skrivarpapper av bättre kvalitet om man vill ha snyggare bilder men undvik fotopapper!

Vi har COs och den funkar jättebra än så länge :tumup: . Det går att laminera 2-6 papper på raken (beroende på storlek och tjocklek) innan den behöver ladda upp sig igen (eller vad kallar man det när den värmer upp sig på "tomgång" sådär som när man först startar? :hmm: ).

När man ritar eller skriver ut så behöver bläcket/tuschen torka ordentligt innan man laminerar, tuschpennor och foton behöver torka i upp till 30-50 minuter. Laminerar man papper som innehåller fukt händer väldigt konstiga saker och det blir liksom stora bubblor med het ånga som sen svalnar och bildar konstiga vågmönster med kondensdroppar på insidan :lol: , ett väldigt roligt experiment men det kan ge ganska trist extraarbete när man får göra om och göra rätt :wink: .
Men bilder till skola/förskola har jag skickat med egenutskrivna bilder på foto-papper och de har laminerat och allt ser jättefint ut. Eller är det bara för jag använder billigt tunnt och matt fotopapper?

Hade tänkt att köpa på netonnet som är billiga:
http://www.netonnet.se/art/kontor/dokum ... laminering
Märket heter peach...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?