Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
Våra vänner har fått barnbesked och åker imorgon till Sydafrika för att hämta sin lillebror! De har bara en babybjörn och han är redan för stor för den så jag har sytt en mei tai åt dem. Den är sydd i Lenda och är i en tråkig beige färg. Jag vet inte om bilden syns här nedanför eller inte.
Min tanke var att jag skulle trycka dit några afrikanska djur på ena sidan med tygfärg, men det kom jag förstås inte på innan mt'n var färdigsydd. Nu funderar jag på att sy en ficka och trycka ett lejon och en apa på den. Vad tror ni? Sjalen måste skickas nu, ska den få vara som den är eller ska jag krångla vidare???

Bild
Av corona
Men :gaah: !!! Varför läser jag hela tiden fel i trådrubriken???
Varför ser jag "dekorera tråkig mat med mei tai???" VARJE GÅNG jag ögnar förbi den här tråden??

Förlåt, helt OT ... :oops:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
jag bestämde mig till sist för att låta den vara som den är. Den var väldigt snygg när jag provade den igår och jag blev rädd för att förstöra den. Det är nog den bästa mei tai jag sytt, och så fick den flytta på en gång...
Användarens profilbild
Av Lindiwe
MT'n hann fram i tid och är nu provad och godkänd av storebror. Han tyckte att han kan få sitta i den på ryggen och så kan lillebror få sitta på magen. De har bara haft Babybjörn förut, så jag hoppas att de blir nöjda och fastnar lika mycket i sjalträsket som jag gjorde. Ikväll reser sjalen ner till Sydafrika där den snart ska få uppdraget att bära en liten lillebror. Det känns nästan som om en liten del av mig får följa med ner på resan. :)
Användarens profilbild
Av smurfis
Lindiwe skrev:MT'n hann fram i tid och är nu provad och godkänd av storebror. Han tyckte att han kan få sitta i den på ryggen och så kan lillebror få sitta på magen. De har bara haft Babybjörn förut, så jag hoppas att de blir nöjda och fastnar lika mycket i sjalträsket som jag gjorde. Ikväll reser sjalen ner till Sydafrika där den snart ska få uppdraget att bära en liten lillebror. Det känns nästan som om en liten del av mig får följa med ner på resan. :)
Vad spännande! :loving: Och vilken fin present! :heart:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag hoppas den kommer få göra ett suveränt jobb. Vad roligt att de får hämta en lillebror, jag hoppas att ni också snart kan få barnbesked.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Fick precis en liten rapport från Sydafrika. Jag skickade ju en mei tai till våra vänner som nu är i Sydafrika och hämtar sin lillebror och nu skrev min kompis så här: De har fått "en sot, rar, go, alert liten pojke på 12 mån som nu är buren av sin far i en jättebra bärsele fran Örebro. Jag hade inte pallat med var gamla babybjörn som barnen blir tyngre i..."

Är så glad att selen hann fram och att de nu har upptäckt hur mycket bättre den är än den gamla babybjörnen som de använde åt storebror. :vågen: :tumup:
Användarens profilbild
Av Svampp
Vilken helt underbar present! Önskar jag var lika duktig att sy, vill så gärna ge en av mina bästa vänner en riktigt fin bärpresent när hon får barn i vår. Men jag får nog leta upp nån sjal eller nåt istället =)
Användarens profilbild
Av smurfis
Lindiwe skrev:Fick precis en liten rapport från Sydafrika. Jag skickade ju en mei tai till våra vänner som nu är i Sydafrika och hämtar sin lillebror och nu skrev min kompis så här: De har fått "en sot, rar, go, alert liten pojke på 12 mån som nu är buren av sin far i en jättebra bärsele fran Örebro. Jag hade inte pallat med var gamla babybjörn som barnen blir tyngre i..."

Är så glad att selen hann fram och att de nu har upptäckt hur mycket bättre den är än den gamla babybjörnen som de använde åt storebror. :vågen: :tumup:
:loving:
Användarens profilbild
Av Kristina
Lindiwe skrev:Fick precis en liten rapport från Sydafrika. Jag skickade ju en mei tai till våra vänner som nu är i Sydafrika och hämtar sin lillebror och nu skrev min kompis så här: De har fått "en sot, rar, go, alert liten pojke på 12 mån som nu är buren av sin far i en jättebra bärsele fran Örebro. Jag hade inte pallat med var gamla babybjörn som barnen blir tyngre i..."

:vågen: :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?