Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, College är joggingtyg som antingen kan ha flossad insida eller små öglor. Finns i olika tjocklekar och används ju ex till byxor, onepiece etc.
Trikå är samlingsnamnet för olika slags stickade tyger. Det som utmärker trikå är att det är töjbart både på längden och bredden.

Det finns olika sätt att sticka trikåer på, de tre vanligste är singeljersey (kallas oftast enbart jersey), interlock samt ribbstickning (kallas även muddtrikå).

Singeljersey har en tydlig avig och rät sida. Kanterna brukar rulla sig när man klippt i tyget. Det kan gå maskor i tyget (fast jag tycker inte det är så ofta det händer om tyget är av bra kvalitet). Bra på att behålla formen vid användning. Bra till plagg som ska tåla lite mer och hålla formen. t ex t-shirt, shorts, underkläder, klänningar

Interlock har en avig och rättsida som är väldigt lika. Kanterna förblir släta när man klipper. Tyget har oftast ett bättre fall än singeljersey och ribb. Det går inte maskor i tyget. Får lättare noppor än singeljersey, men kan undvikas om man tvättar försiktigt (se mer nedan). Är mjukast att ha på sig av de tre sorterna. Håller formen bra. Bra till plagg som ska ha snyggt fall och vara mjuka och sköna. T ex t-shirts, shorts, klänningar, underkläder, pyjamas.
Användarens profilbild
Av SCSI
(interlock har en tendens att bli bredare/kortare när man tvättat det ett par ggr, så jag syr alltid tröjor lite smalare och längre än vad jag vill ha dem. Singeljersey tenderar att dra snett - modell billig tshirt med sned söm efter ett par tvättar)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?