Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Jag vet att en hel del jagar boken "Sy till barnen 0-4 år/62-98 cl" av Elsebeth Gunther. Hon har ju även gjort en annan bok, utgiven 1986/87 som heter "Nya barnkläder" 62-104 cl. Den är jättetrevlig den med och passande nog har den lite overallmodeller och enhel del ytterkläder nu till hösten, muddbyxor m.m.
Och än så länge är de inte lika hiskeligt dyra som "Sy till barnen".
Såg att det fanns två på Tradera just nu, inte mina, jag håller hårt i min som min mamma köpte för 60:- på Myrorna. :wink:
Användarens profilbild
Av florin
Jag har oxå den boken och den är väldigt trevlig men har inte lika roliga bilder tycker jag. Gillar att det finns mycket ytterkläder och underkläder.
Jag har dubbletter och de har jag köpt för 5 respektive 15 kronor :rock:
Användarens profilbild
Av Anso
florin skrev:Jag har oxå den boken och den är väldigt trevlig men har inte lika roliga bilder tycker jag. Gillar att det finns mycket ytterkläder och underkläder.
:lol: :lol: Var hittar du alla dina billiga böcker?!
Användarens profilbild
Av florin
Anso skrev:
florin skrev:Jag har oxå den boken och den är väldigt trevlig men har inte lika roliga bilder tycker jag. Gillar att det finns mycket ytterkläder och underkläder.

Alltså, jag springer ju på secondhand och loppis ofta, minst en gång i veckan :roll: Hinner inte lika mycket nu men tidigare blev det flera dagar i veckan... Får abstinens om ja inte fått rota runt på såna ställen på ett tag :oops:

Jag erkänner; Jag är loppisoman :rock:
Användarens profilbild
Av Kaja
florin skrev:
Anso skrev:

Alltså, jag springer ju på secondhand och loppis ofta, minst en gång i veckan :roll: Hinner inte lika mycket nu men tidigare blev det flera dagar i veckan... Får abstinens om ja inte fått rota runt på såna ställen på ett tag :oops:

Jag erkänner; Jag är loppisoman :rock:
Ja. Även om jag ibland försöker ta mig iväg till second hand här så finns det bara äckliga syntettyger och mintrgröna tyger fårn 80-talet. Allt annat är bara dammsuget av någon annan.

//Kaja

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?