Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har tänkt sy en kappa till tonåringen bestående av bomullstyg med snyggt mönster ytterst och innanför det hade jag tänkt ha bävernylon som jag redan köpt. Kan det funka? Vad ska jag ha sen? Jag har typ fuskpäls/teddytyg men räcker det för att det ska vara tillräckligt varmt? Kan man annars istället för teddytyget ta det svalaste istoppstäcket från IKEA? Vi har för många så'na hemma nämligen. Eller blir det för svalt? Tar jag täcket behövs det ett innerfoder oxå. Vad ska man ta då? Påslakan? Eller ska jag ta både istoppstäcket och teddyn eller använda något helt annat? Tacksam får tips och råd.
Jag tror att täcket ensamt blir för svalt :hmm: Det beror ju lite på vad hon har under förstås.
Blir det för bylsigt med både teddyn & täcket?
Eller slakta ett duntäcke, om du har ett sånt?
Fast, det blir kke för varmt?
Vad du ska ha som foder vet jag inte, men ett påslakan som du föreslog kan säkert funka.
Jag gillar jackor med glansigt innerfoder så de är lätta att dra på, men spelar det mindre roll så använd påslakanet :tumup:
Tack, jag ska prova med både teddy och täcket när jag fått hem yttertyget och bävernylonen. Man kanske kan ha yttertyg+bävernylon+täcket+ glansigt i ärmarna och yttertyg+bävernylon+täcke +teddy på kroppen. Får se hur bylsigt det blir när jag lägger ihop tygerna. Nu ska jag se om jag har något glansigt tyg hemma annars blir det till att rota hemma hos svärmor och hoppas på tur där.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?