Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag ska sy en nattskjorta till Linus eftersom det bara finns så himla rosa o pluttesnuttiga i affärerna. Hans fina som han har håller på att vara väldigt små. Hjälp mig att komma igång, jag ritade av ett mönster o sen bara gick det inte att sy, jag fatar inte... är det enklast att jag inte engagerar mig för mycket utan ritar av dom han har lite på måfå sådär? Vad är enklast att sy, när armsömmarna går som vanligt eller sån där dom går upp mot halsringningen? Jag får inte tummen ur!! :gaah:
Användarens profilbild
Av aspen
jag sydde nattlinne till isak. tog ett t-shirtmönster och gjorde längre bara

annars syr jag fast ärmarna innan sidosömmen på både ärm och kropp, så man syr dem ihop sen liksom
Av Vinterhumlan
Alltså jag har svårt att rita av (eller känner mig mest osäker).
Raglanärm (närärmen går ända upp i halsringningen) hade jag inte vågat mig på på frihand, däremot en vanlig ärm. Jag tycker det är svårt att få till ett bra halshål med raglanärm om jag är utan mönster.
Du skulle kunna sy en riktigt enkel. Sy som ett T med hål för huvudet!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Cinnamon skrev:Du lånar Sy barnkläder av mjuka tyger på bibblan och ritar av det mönstret och följer sen instruktionerna i boken. 8) Jag tycker att den är jättebra och jag är knappast nån expert.

http://www.minabibliotek.se/work_detail ... 6c804e80f6
Men den har jag =) Det var den jag försökte rita ur...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?