Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karro54
Jag har en kompis i Skottlamd som kommer hit i oktober och hon kan käpa en Brother symaskin till mig och ta md, frakten inom UK är gratis så jag tjänar 50 £ på det.

Men bilken ska jag köpa 1034d eller 3034d???

Eller ska jag köpa någon annan???
Användarens profilbild
Av Scilla
Jag har också 3034D. Men jag fick gratis frakt hem till dörren från sewingmachines.co.uk så kolla det först så kanske hon slipper släpa på den :wink: En massa tillbehör fick man med också.
Användarens profilbild
Av karro54
Scilla skrev:Jag har också 3034D. Men jag fick gratis frakt hem till dörren från sewingmachines.co.uk så kolla det först så kanske hon slipper släpa på den :wink: En massa tillbehör fick man med också.
Hur fick du det? Erbjöd de det för frakten går på ganska mycket...
Användarens profilbild
Av Scilla
karro54 skrev:
Scilla skrev:Jag har också 3034D. Men jag fick gratis frakt hem till dörren från sewingmachines.co.uk så kolla det först så kanske hon slipper släpa på den :wink: En massa tillbehör fick man med också.
Det var ingen specialdeal jag fick utan det var fri frakt helt enkelt. Det är bara att du provar att fylla i beställningsformuläret på hemsidan och kryssar i vilket land den ska till och så, så ser du vad frakten går på.

Edit: jag gjorde det nu och det verkar ju vara fri frakt nu också. Maila och fråga om du vill vara bombsäker, de svarar snabbt och är supertrevliga.
Användarens profilbild
Av karro54
Scilla skrev:
karro54 skrev:
Det var ingen specialdeal jag fick utan det var fri frakt helt enkelt. Det är bara att du provar att fylla i beställningsformuläret på hemsidan och kryssar i vilket land den ska till och så, så ser du vad frakten går på.

Edit: jag gjorde det nu och det verkar ju vara fri frakt nu också. Maila och fråga om du vill vara bombsäker, de svarar snabbt och är supertrevliga.
Aha! Jag måste ha varit inne på en annan sida nu hade de gratis frakt! 8)
Vilket innebär att jag inte behöver vänta till oktober! :vågen: :eld: :eld: :eld: :eld:
Användarens profilbild
Av Scilla
:tumup:

Du behöver bara vänta några dagar, de var snabba som vesslor med leveransen :D
Av Lolina
Jag har en Brother 3034D och är helnöjd med den. Beställde oxå från sewing machines direct och fick den rätt snabbt (beställde dock precis vid midsommar så det var den svenska posten som sinkade). Betalade 259 pund, fri frakt och så fick jag med massa extra trådrullar, saxar, pressarfot mm med maskinen. Extra bra då pundet ligger är lågt och att det är inom EU.
Användarens profilbild
Av karro54
Igår ringde min pappa, han var mycket allvarlig och jag trodde det hade hänt något först. Han sa. Jo mamma och jag har pratat och vi känner att det här med att sy är väldigt viktigt för dig och detta året har varit jobbigt för dig så vill ge dig din julklapp och födelsedagspresent redan nu. Du får en Overlock av oss, beställ en idag. :whut: :siishah: :shock:

MINA FÖRÄLDRAR ÄR BÄST!

:vågen: :eld: :vågen: :eld: :vågen: :eld:
Användarens profilbild
Av Fryle
Hurra för dina föräldrar! :vågen:
Vilken maskin blir det nu då?
Användarens profilbild
Av karro54
Fryle skrev:Hurra för dina föräldrar! :vågen:
Vilken maskin blir det nu då?
Brother 3034 D blir det. Hoppas den kommer innan helgen.

Nästa vecka blir det ett besök på Stoff och Stil i Göteborg så jag har lite tyg att sy i också... :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?