Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sussi med Maja
Nu har jag sytt en bärpåse (tack Tina W för fint tyg!) och Maja stormtrivdes i den! Den kommer nog att användas flitigt :D
Användarens profilbild
Av Anna
Jag också, och tack tinaw där med. Liite lång blev nog min. Linus lutar liksom ut från mig. Får se om jag ör något åt det eller väntar tills han blir stadigare och ser om det gör skillnad.
Av Sussi med Maja
Min blev också lite lång först, så jag klippte bort den sömmen jag sytt och sydde en ny. Då blev den perfekt! Nu sitter Maja nära mig, och det känns mycket bättre och stadigare. Så mitt tips är att sy den kortare!
Användarens profilbild
Av tinaw
Kul att det blev bra tjejer! Anna, du kan prova att sy av en liten bit med en rak söm någonstans på bärpåsen, om du vill testa att göra den kortare utan att klippa!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Anna skrev:Liite lång blev nog min. Linus lutar liksom ut från mig.
Jag har ju också sytt en (Tack tinaw för peppning och råd!) och jag tycker att ibland kan Karin komma lite långt bort, men om man då tar överkanten på bärpåsen och viker ner över axeln så sitter hon närmare och bättre.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?