Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Perovskaija
Majaå skrev:
Perovskaija skrev:...å jag är omåttligt stolt! :vågen: Tycker den är himla skön att bära i. Men som ni ser på bilden så slutar den mitt på lilla huvet och det känns ju lite konstigt. Hade kanske varit bättre om axelbanden satt längre ner så att det hade gått att vika upp överkanten?
Jättesnygg! Gillar de fräscha färgerna! Bara en fundering, det funkar inte att vika upp midjebältet så länge bebis är liten så att ryggdelen blir kortare och hen får huvudet ovanför? Eller känns ryggdelen för kort då?
Tack! Jag har inte testat på det sättet, men det borde ju funka.
Användarens profilbild
Av Perovskaija
Bara_jag skrev:Om du vill att den inte ska komma så högt upp på barnets huvud så vik höftbandet ett varv utåt-uppåt (alltså så att den nedre delen av panelen är innanför bandet mot din mage) så att panelen blir kortare, sen när h*n växer så kan panelen växa med... förstod du hur jag menar :hmm: :rodna:
Jag tror jag förstår, ska testa i morgon. Tack för tipset!
Användarens profilbild
Av Perovskaija
Kajsabajsa skrev:Underbar :love:

Vad är det för tyg?

Jag tycker också att den ser lite smal ut :hmm: Jag brukar göra mina 40 cm breda, inkl sömsmån, och det tycker jag är ett bra allroundmått som passar från liten till ganska stor.

Ang huvudet så kan du ju göra den högre mellan axelbanden så att den delen går att vika ned när bebben är vaken och vill se sig omkring.

Verkligen jättefin!
Tack! Det är ett gammalt IKEA-tyg, det måste vara minst 12 år sen jag köpte det. Jag sydde gardiner av det till min gamla folkabuss :) Det fanns smal- och bredrandigt i flera olika kombinationer, bla turkos och lila som var jäääättesnyggt.
Å tack för tipsen, dem ska jag skriva upp på komihåg-lapp till nästa gång!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?