Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Jag skulle vilja ha lite tips från er som gjort egna fina dekorationer till blomkrukorna. :D

Vi har en fjäril på pinne (med vingar på en liten spiral som ska fladdra i vinden), men vingarna mår inte alldeles bra längre sen en bäbis fick tag på dem... :roll: Har också en liten vattenkanna på pinne som man kan sticka ner i krukan samt en lyckta på pinne.

Men man måste kunna göra mer spännande grejjer av tex pärlor, snören, blomsterpinnar mm. Både för inomhus och utomhus. Tänkte det kunde vara en bra familjepysselaktivitet i sommar. :mrgreen:

Visa eller beskriv och tips mig gärna! :tumup:
Användarens profilbild
Av Marina
Till påsk gjorde vi pärlplatte-dekorationer till krukorna på framsidan :D Blev ett helt landskap med harar och ägg till slut :mrgreen: jag brukar hitta bra mönster på http://www.eksuccessbrands.com/perlerbe ... ojects.htm

Du kan ta vanliga stenar och måla dem med sprayfärg, eller köra naturell och göra stentroll (limma med limpistol och smältlim) - coolt till t.ex. mossa och lite lägre arrangemang, göra en liten "miniskog" liksom. Till halloween kan du göra "spök"-stenar :D

På hösten är kastanjerna fina och blir vackra i krukor tycker jag. Vanliga glaskulor (som barnen spelar med) kan du använda.

Jag brukar också ha en ljuslykta med värmeljus i mina krukor på trappan.

Kolla in panduros reor - där kan man få massor med billiga grejor man kan göra massvis med kul saker med :D
Åh, tack för era tips! :D

Fint med det rosa som fladdrar och med diamanten! :tumup:

Vi har en del fina stenar och större snäckor som ligger i en del krukor just nu (sonen har dekorerat) :loving: , så är med inne på saker som "sticker upp". Stentroll blir bra till balkongen, men tror det blir lite trångt i innekrukorna tyvärr. Pärlplattor måste jag kolla upp också! Och kolla efter om vi har nån metalltråd kvar. :notes:
Användarens profilbild
Av Marina
Smultronbarn skrev:Åh, tack för era tips! :D

Fint med det rosa som fladdrar och med diamanten! :tumup:

Vi har en del fina stenar och större snäckor som ligger i en del krukor just nu (sonen har dekorerat) :loving: , så är med inne på saker som "sticker upp". Stentroll blir bra till balkongen, men tror det blir lite trångt i innekrukorna tyvärr. Pärlplattor måste jag kolla upp också! Och kolla efter om vi har nån metalltråd kvar. :notes:
Man kan göra väldigt små troll också :wink: kastanjer kan man borra hål i och trä på en pinne, blanda med lite andra fina glittrande saker :tumup: för att få nåt lite "högre" Fina pinnar från skogen blir också vackra med t.ex. lite sprayfärg, kanske kompletterat med att bli lindade av nåt vackert tygband du hittar billigt på panduro ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?