Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av buebo
Sonen fixade en reva i sina nästan nya svarta skalbyxor :( när han ramlade med cykeln. Jag skulle vilja ha tag i laglappar som är vattentäta och rejäla så jag kan laga. Har testat tidigare med såna självhäftade som finns på typ ICA,men fast jag limmar de med Liquisole känns det som att det inte är riktigt tätt och lagningen har lossnat så småningom. Tror tyget är för "vekt". Det som har fungerat är när jag lagade ett par POP byxor med deras tyglapp. Men dessa byxor är ju inte från POP så jag kan inte få deras lappar.

Så har ni nåt annat bra tips och var det kan köpas, så tar jag gärna emot det! :D
Användarens profilbild
Av buebo
Knyttet & K skrev:Om du vill ha en lapp att limma så brukar det finnas gummerad vindpoplin i olika tjocklek på Ohlssons. En del är riktigt kraftiga.
Okej,Ohlssons :notes: Ska bara komma mig iväg dit då.....och komma ihåg det när jag är till stan. TACK! :tumup:

Nån fler med andra förslag? :D
Användarens profilbild
Av buebo
tesoj skrev:Tror att utebutiken har lagningslappar i typ gore tex.
:notes: på min numera lååånga "åka till stan och fixa" lista :lol: Tack för tips!

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?