Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Det ska bli så roligt att få prova den här imorgon! 8) Ett par gamla byxor och en gammal blus.

Tja, bättre livebild än så här blir det inte idag.

Bytte ut bilderna mot några bättre eftersom jag har tagit bort de gamla från nätet.
Senast redigerad av surftrollet den tor sep 27, 2007 09:05, redigerad totalt 4 gång.
Användarens profilbild
Av Anso
:D Snyggt!
Allt i återvinningens tecken, en sele som är helt rätt i tiden alltså!!
Manchestertyg ser det ut som? Ska bli spännande att se en "livebild" på den.

Hmmmm förresten, är manchestertygets ränder liggande på sittdelen eller uppifrån och ner? Det är en ren säkerhetsfråga och jag är hemskt ledsen om det ställer till problem. Exiteme sydde en sele i manchester och sydde längs med randningen och tyget sprack när hon "humpade" ner barnet i den har jag för mig. :? Vill bara att du är försiktigt i så fall, ett sätt att korrigera det är väl i så fall att lägga ett kraftigt tyg längst ner på sittdelen, där man syr fast avbärarbältet? Eller är det ett annat tyg på andra sidan av sittdelen?
Av surftrollet
Det är inte manchester. :) Det är ett slätt tyg med ränder i vävningen. Sittdel och avbärarbälte är förstärkta med andra tyger för att motverka att det svarta är lite stretchigt på tvären. :)

Hm, det kanske är det blålila som ser ut som manchester vid närmare eftertanke. Det är ett rutigt halvglansigt skjort-tyg. :)
Användarens profilbild
Av Anso
esarina skrev:Det är inte manchester. :) Det är ett slätt tyg med ränder i vävningen. Sittdel och avbärarbälte är förstärkta med andra tyger för att motverka att det svarta är lite stretchigt på tvären. :)

Hm, det kanske är det blålila som ser ut som manchester vid närmare eftertanke. Det är ett rutigt halvglansigt skjort-tyg. :)
Aha!!! Då var det ju bara att hoppa över mitt hesa kraxande om att manchestertyget kan spricka! Livebilder?! :D
Av eamane
Snyggt! Väntar på livebilder bara då :)
Användarens profilbild
Av Isanna
Wow! Tjusigt! :tumup:
Av eamane
Jättefin även live :D
Användarens profilbild
Av äpplebus
Snygg på bild men ännu finare i verkligheten.*avis*
Användarens profilbild
Av Bina
najs :app:
Användarens profilbild
Av sacha42
snyggt :D
Av Emmiez
Jättefin :-)

Har du sytt från nåt mönster på nätet? Skulle vilja sy nåt i den stilen :-)
Användarens profilbild
Av mammahappy
wow vad snygg!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?